کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

انتقاد تند زینل زاده به انتصابات / ملاک انقلابی‌گری در خیلی از شهرستان‌ها شده رأی به آقای ایکس

13 دی 1400 ساعت 15:24

اردلان زینل زاده شهردار اسبق و کاندیدای نمایندگی مجلس به شیوه انتصابات در دولت فعلی انتقاد کرد.


اردلان زینل زاده شهردار اسبق و کاندیدای نمایندگی مجلس به شیوه انتصابات در دولت فعلی انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز، امروز خبرها حاکی از انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی بود، که با وجود تأیید افراد نزدیک به فرد منتصب، اما در هاله ای از ابهام قرار داشت. اما انتصابات دولت فعلی در استان، این روزها صدای خیلی ها را درآورده و زینل زاده نیز در چند مورد نسبت به این انتصابات و عدم شایسته سالاری انتقاد کرده است. زینل زاده در صفحه فضای مجازی خود نوشت:

متن بالا ، پیام یکی از سیاسیون مطرح شهرستان گچساران است که در یکی از گروه‌ها در خصوص آقای خورشیدیان که ظاهرا به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان منصوب شده ارسال گردیده است!
من در عین حالی که اصلا آقای هادی خورشیدیان رو نمیشناسم و برای ایشان و همه هم استانیها آرزوی توفیق دارم یقین دارم مدیر کل راه و شهرسازی باید از استاندار هم قویتر و مجربتر باشد، اما نگرانی من از این نوع نگرش سیاسیون است، خواه اصولگرا باشد خواه اصلاح طلب، که متحجرانه فکر میکنند. این طرز تفکر عامل اصلی فلاکت مردم و جوانان است و این در حالیست که خود سیاسیون از تمامی رانتها در دولت‌های مختلف بهره مند شده اند و میشوند.
به نظر شما این تفکر با منویات رهبری و با نگرش س. ردار س.لی.مانی(که اتفاقا امروز دومین سالگرد شهادت این بزرگوار هست و متاسفانه هر کسی هر جایی کم می آورد از ایشان مایه میگذارد) سنخیت دارد؟
متاسفانه به جایی رسیدیم که ملاک انقلابی‌گری در خیلی از شهرستان‌ها شده رأی به آقای ایکس در انتخابات مجلس.


کد مطلب: 443101

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443101/انتقاد-تند-زینل-زاده-انتصابات-ملاک-انقلابی-گری-خیلی-شهرستان-ها-شده-رأی-آقای-ایکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1