تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۴۲۸۹۱
با حضور مسئولان؛

افتتاح خانه امن غیر دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
افتتاح خانه امن غیر دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛خانه امن غیر دولتی نماکده آینده روشن در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (7 دی ماه 1400) خانه امن غیر دولتی نماکده آینده روشن با حضور امیریزدانی کارشناس مسئول خانه امن بهزیستی کشور، رضایی کارشناس مسئول خانه سلامت ندای مهر، میرمحمدی مدیرکل محترم دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، صداقت مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مرادی مدیرکل اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، عظیمی فر معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان و جمعی از معاونین حوزه های مختلف اداره کل بهزیستی و مدیراداره بهزیستی شهرستان بویراحمد و جمعی از کارشناسان حوزه امور اجتماعی استان و شهرستان بویراحمد افتتاح شد.
مرادی در حاشیه افتتاح این خانه امن به اهداف راه اندازی اشاره کرد و گفت: در راستای اهداف ارتقای کیفیت زندگی زنان، کاهش خشونت، مهارت آموزی و حرفه آموزی و آموزش مهارت هایی زندگی و... به زنان ودختران خشونت دیده و یا تحت خشونت و نیز ارائه خدمات مشاوره حقوقی،مددکاری و روانشناسی در راستای رفع مسئله خشونت و آسیب های وارد شده به فرزندان همراه آنان از اهداف راه اندازی این گونه مراکزاست که در این مرکز به صورت شبانه روزی و رایگان خدمات ارائه میشود.
مرادی افزود: تاثیر امنیت فضای خانواده از نظرجانی و روانی برای ترخیص خدمت گیرنده توسط تیم تخصصی را ملاک ترخیص افراد ازخانه امن دانست.
در ادامه عظیمی فر عنوان کرد: هدف کلی راه اندازی این مرکز حمایت و توانمندسازی زنان و دخترانی که در معرض خشونت قرار دارند. وی در ادامه گفت: تیم تخصصی مرکز با ترکیب کارشناسان رشته های مددکاری و روانشناسی، حقوقی و تربیتی با تجربه های علمی و حرفه ای زنان و دختران خشونت دیده و یا تحت خشونت و خانواده هایشان یه ارائه خدمت به موقع وتخصصی می پردازند.
امیر یزدانی، عنوان کردند: این قشر از جامعه پس از مراجعه به مرکز که معمولا توسط اورژانس اجتماعی ارجاء می شوند پذیرش و خدماتی اعم از سرپایی یا اقامتی همچون خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی ، روانشناسی، بهداشتی و درمانی ، حقوقی، فرهنگی آموزش واشتغال و آموزش مهارتهای زندگی،حرفه آموزی،آموزشهای مرتبط با توانمندسازی کاریابی و اشتغال دریافت می کنند که پس از دریافت خدمات تخصصی مورد نیاز ترخیص می شوند.
میرمحمدی معاون امور اجتماعی استانداری ضمن تقدیرتشکر از حضور مهمانان از بهزیستی کشور و مدیرکل اداره کل بهزیستی و دیگر عوامل این اداره و شرایط سخت برخورد با مشکلات این قشر از جامعه و عواقب روحی روانی تاثیر مخرب بر روحیات کارکنان بهزیستی و دیگر عوامل که دست اندرکار مرتفع نمودن مشکلات و خشونت علیه جامعه و زنان می باشند.
تاکید ایشان آگاهی و توانمندسازی زنان و دختران جامعه در عرصه های مختلف، و علمی برخورد کردن با زنان جامعه و همکاری و هماهنگی حوزه های مختلف جهت بهبود و مرتفع نمودن مشکلات زنان در خانواده و جامعه دانستند.
سپس صداقت، ضمن تقدیر و تشکر ویژه ایشان از زحمات و تلاش دکتر مرادی و دیگر عوامل کشوری و استانی در اداره کل بهزیستی و ضمن تاکید بر جایگاه زنان در جامعه، قول مساعدت در جهت رفع و مرتفع نمودن مشکلات زنان وکاهش آسیب ها در خانواده و اعلام حمایت از مؤسسه غیر دولتی خانه امن استان در استانداری گردیدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1