تاریخ انتشار
جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۴۲۷۴۸
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد

پوسیدن پول بیت‌المال در خانه بهداشت نقاره‌خانه / پیچی که بلای جان مردم کبگیان است

۲
پوسیدن پول بیت‌المال در  خانه بهداشت نقاره‌خانه / پیچی که بلای جان مردم کبگیان است
کبنا ؛امام جمعه چیتاب گفت: پول بیت‌المال در خانه بهداشت نقاره‌خانه به هدر رفته، چرا کسی در این خصوص پاسخگو نیست.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه‌های نماز جمعه سوم دی‌ماه ۱۴۰۰ چیتاب با اشاره به مسئله مرگ و بازگشت انسان از گناه، گفت: عاقل‌ترین فرد کسی است که با پشیمانی و توبه سریع از گناه خود برگردد، لکن اگر در انجام گناه مصمم ماند دچار قصاوت قلب می‌شود.
وی با اشاره مسئله مرگ و ترس از دنیای بعد از مرگ هم گفت: از مرگ بخاطر عدم عملکرد خوب دربندگی بترسید، لذا سفرمرگ دیدار لقاءالله هست پس سعی کنید با رعایت اصول بندگی خوشرو به دیدارش بروید.
امام جمعه کبگیان راه سعادتمندی بعد از مرگ را مختص مسلمانان ندانست و گفت: خداوند ما را آفریده و تکلیف از ماخواسته پس بشارت خوشحالی نصیب مسلمان نیست. لذا مختص مُـؤمنانی است که بدون از قهر و کینه با کسی نماز را به پا داشته، و با پرداخت زکات واعتقادبه روزمعاد راه عبودیت را سیر کردند.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: متاسفانه امروزه امنیت اجتماعی استان در گلوگاه رسیدن به خط قرمز قرار دارد.
وی شرارت‌های خیابانی، با سلاح گرم و سرد را تأثیر گذار ترین عامل در متواری شدن سرمایه گزاران اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و گفت: وقتی در روز روشن طرف با اسلحه گرم آن هم در خیابان و مجامع عمومی به قصد آدم‌کشی تیراندازی می‌کند باید نگران شد که چرا استانی با این فرهنگ اصیل باید بازیچه عربده کشی تعدادی افراد کم عقل بشود که باعث خنده بدخواهان تبار لرنشین گردد و براحتی سرمایه گزارانی که باهزار بدبختی جذب شدند متواری گردند.
وی ضمن تشکراز زحمات دادستانی، نیروهای قدرتمند نظامی و انتظامی از آنان خواست تا با پیگیری و برخورد صریح فانونی باچنین افرادی نگذارند وجهه با اصالت مردمان زاگرس نشین دنای سرافراز زیر سئوال برود و امنیت عمومی آنان را به مخاطره اندازد.
سید فرج الله پژمان با اشاره به مشکلات درون بخشی اینبار نقاط حادثه خیز بخش و شهر چیتاب هم گفت: متاسفانه متاسفانه علیرغم تذکرات عدیده به مسئولان ذیربط هر روز شاهد برو حوادث ناگواری در این نقاط هستیم و انگار مسئولان کم توجهی می‌کنند؟
امام جمعه کبگیان پیچ خطرناک آب تختک چیتاب به نقاره خانه، ورودی پل شهر چیتاب را دو نقطه ازاین نقاط برشمرد و گفت: دره آب تختک چیتاب به نقاره خانه و ورودی پل به سمت شهر چیتاب کمینگاه عزرائیل شده است؟
وی افزود: بارهای بار شاهد سوختن افراد در اثر تصادفات پیچ آب تختک بودیم و یک هفته پیش هم ماشین یکی از پاسگاه‌های انتظامی چیتاب از ورودی پل به شالیزار پائین دست، پرت شدند.



حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد؛ آیا حتماً باید کسی کشته بشود تلفاتی بدهد تا مسئولان ورود کنند؟ و اگر خدائی ناکرده برای پرسنل محترم و زحمتکش پاسگاه انتظامی چیتاب مشکلی رخ می‌داد چه کسی جوابگو بود؟
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به راکد ماندن روند ساخت خانه‌ی بهداشت روستای نقاره خانه هم گفت: مسئولانی که در قالب مدیریت و ... در قبال انجام وظیفه مسئولیت پذیرفتید، چرا وقتی پیمانکار را جهت ادامه ساخت پروژه نیمه رها شده مرکز بهداشت نقاره خانه می‌آورند می‌گوید این یک پروژه در حال سقوطی است که نیاز به مرمت از صفر تاصد دارد؟ و آیا این همه هزینه کرد در حال پوسیدن خیانت به بیت المال نیست؟
حجت الاسلام پژمان ضمن تشکر از جوان مبتکر و خوش اخلاق چیتابی که در تهیه تیزرهای نمازجمعه تلاش‌های فراوانی می‌کنند، گفت: چنین جوانانی که درنهایت داشته‌های خود برای ارتقاء برنامه‌های فرهنگی تلاش می‌کنند قابل تقدیر و تجلیل‌اند و ان شاء الله نظیر آقای سُهیل ساعدی فر در بخش ما از اندیشه‌های نوظهور به شکوفا تبدیل بشوند.
----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1