کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

علیپور: بوی خیانت می آید؛ دودمان خیلی ها به باد خواهد رفت / شکوهی: هنوز نامه ای ابلاغ نشده و شایعه است / منافع عده ای در شهرداری دوگنبدان در خطر است

2 دی 1400 ساعت 13:58

در حالی که یکی از اعضای شورای شهر دوگنبدان در استوری خود از خیانت عده ای از افراد خبر داده، رئیس شورای شهر دوگنبدان رد صلاحیت «علی محمد آقایی» را تکذیب کرده است.


شهرداری دوگنبدان خیلی وقت است که بلاتکلیف مانده است.
به گزارش کبنانیوز، شهر دوگنبدان مدت زیادی است که بلاتکلیف تعیین شهردار است، نه نماینده پیگیر این موضوع است و نه از استان عزم جزمی برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری وجود دارد، و گفته می شود که به دلیل کارشکنی و مخالفت افرادی از «نزدیکان» نماینده و عده ای در شهرداری، هنوز شهرداری دوگنبدان تعیین تکلیف نشده است. مسئله اینجاست که چرا نماینده به مسائل شهرستان ورود نمی کند و اجازه چنین سنگ اندازی هایی را به افراد می دهد؟
مردم از شرایط فعلی ناراضی هستند و افکار عمومی نسبت به این موضوع ابراز نارضایتی کرده اند.
پیش از این هم شورای شهر دوگنبدان یکصدا بر «علی محمد آقایی» به عنوان تنها گزینه شهرداری مهر تأیید زده است، و از سنگ اندازی عده ای از داخل شهرستان سخن می گفت.
امروز پیمان علیپور عضو شورای شهر دوگنبدان در یک استوری که به تعیین تکلیف شهرداری دوگنبدان مربوط است، اظهارنظر کرده و نوشته است: بوی خیانت داره یاد، فقط بدانید در جهت خدمت به همشهریان محکم تر خواهیم شد. ضمنا اسنادی در آینده ارائه خواهد شد که دودمان خیلی ها به باد خواهد رفت.
شکوهی رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: این شایعات واقعیت ندارد و هنوز نامه ای مبنی بر رد آقای آقایی به ما ابلاغ نشده است.
وی اظهار کرد: تاکنون هیچ مدرکی دال بر رد صلاحیت آقای آقایی به شورای شهر ابلاغ نشده و صحبت هایی که می شود منطقی نیست، چنانچه ابلاغ شود به سمع و نظر مردم خواهد رسید.


کد مطلب: 442721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442721/علیپور-بوی-خیانت-می-آید-دودمان-خیلی-باد-خواهد-رفت-شکوهی-هنوز-نامه-ابلاغ-نشده-شایعه-منافع-عده-شهرداری-دوگنبدان-خطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1