کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

عزل پرحاشیه و انتصاب مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

1 دی 1400 ساعت 19:21

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور بانوان و خانواده منصوب شد.


مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور بانوان و خانواده منصوب شد.
به گزارش کبنانیوز، طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، «لیلا رستگار» به عنوان مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور بانوان و خانواده منصوب و از زحمات «طیبه ایزدی» مشاور سابق رئیس دانشگاه در این سمت تقدیر شد.
عزل طیبه ایزدی حاشیه هایی داشت و گفته می شود او قربانی دعوای سیاسی میان نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شده است.
بیشتر بخوانید
حواشی دست‌بردار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیست / اقدامات غیرقابل توجیه یزدانپناه / شبهات پیرامون آمارهای کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / داستان مدارس غیرانتفاعی دانشگاه علوم پزشکی چیست؟

به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در متن این حکم آمده است:
سرکار خانم لیلا رستگار
با سلام و احترام؛
با توجه به توانمندی و تجربه حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده منصوب می گردید،تا برابر مقررات مربوطه وموازین شرع مقدس اسلام انجام وظیفه نمائید.توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.
دکتر پرویز یزدان پناه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
لازم به ذکر است؛ لیلا رستگار کارشناس بهداشت خانواده ،دارای ۲۴ سال سابقه خدمت در مجموعه علوم پزشکی /مسئول بهداشت مدارس و کارشناس بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد /کارشناس مسئول سلامت مادران باردار ، کارشناس مسئول سلامت نوزادان و تغذیه با شیر مادر و کارشناس مسئول سلامت میان سالان و سالمندان در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از جمله سوابق خانم رستگار می باشد.


کد مطلب: 442696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442696/عزل-پرحاشیه-انتصاب-مشاور-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1