تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۴۴۲۶۶۴
طی احکام جداگانه‌ای انجام گرفت

3 انتصاب در دانشگاه یاسوج

۲
۰
3 انتصاب در دانشگاه یاسوج
کبنا ؛ تغییر و تحولات در دانشگاه یاسوج از هر دستگاه دولتی شتاب بیشتری دارد. بهادر کرمی کارش را به طور جدی با تغییر مدیران زیر مجموعه‌اش آغاز کرده، با منتظر بمانیم که آیا تحولات جدید دانشگاه یاسوج را به جایگاه‌ بهتری هدایت می‌کند یا خیر؟ 
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه معاونت و مدیریت پژوهشی، فناوری و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج برگزار شد و بهادر کرمی در این آئین، اظهار داشت: حوزه‌ی پژوهشی یکی از ارکان اصلی دانشگاه برای اجرای مأموریت و سیاست جدید جهت رسیدن به دانشگاه نسل سوّم و چهارم و حرکت به سوی صنعتی شدن و کاربردی شدن فعالیت‌های علمی و آموزشی است.

 وی هدف از تحولات در حوزه‌ی مدیریتی این معاونت را تسهیل امور پژوهشی، افزایش بودجه پژوهشی و تحقیقاتی، درآمدزایی و کاربردی شدن طرح‌ها، تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و مراوده‌های علمی با دیگر مراکز علمی پژوهشی کشور و جهان، رفع مشکلات و موانع پیش روی پژوهش در درون دانشگاه، اصلاح آئین نامه‌ها و به روز شدن آنها متناسب با شرایط ارز و قیمت‌های مواد مصرفی و مورد نیاز پژوهشگران و آزمایشگاه‌های دانشگاه، دیپلماسی لازم برای افزایش و انعقاد قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی جدید با دستگاه‌های اجرایی منطقه‌ای و ملّی، تقویت وضعیت آموزشی دانشگاه در قالب اجرای سیاست‌های پژوهشی و تحقیقاتی را از مهمترین اولویت‌های این حوزه دانست و از معاونت و مدیریت جدید حوزه پژوهش خواست در راستای این برنامه‌ها تلاش جدی و مؤثر انجام دهند.
 رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه سخنان خود از تلاش و همکاری  منتظر ظهوری و دکتر بلوچی قدردانی کرد و گفت: سعی داریم از تجربیات و اندوخته‌های اجرایی این عزیزان برای پیشبرد امور دانشگاه استفاده کنیم.
 در این جلسه منتظر ظهوری ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های این حوزه، اظهار داشت: ارتباط با بیرون یکی از دستاوردهای مهم این ایام کاری بود که مدیریت قبلی دانشگاه به آن اهتمام جدّی داشت.
 وی همچنین ارتباط با صنعت را رو به رشد دانست و اظهار امیدواری کرد که با تحولات جدید سرعت رشد فعالیت‌ها بیشتر شده و مجموعه‌ی دانشگاه به سمت توسعه حرکت نماید.

 سرپرست مدیریت امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شد
بنا بر این گزارش، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه دانشگاه، سرپرست مدیریت امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب شد
 دکتر موسی زرین به عنوان سرپرست مدیریت امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 در فرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی معاونت مربوطه و دیگر واحدهای دانشگاه در جهت حسن انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید. پیش از این حمیدرضا بلوچی این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.

 سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج " سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج منصوب شد.
داود الهامی فر به عنوان سرپرست حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه یاسوج منصوب شد.
 در فرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه، بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مفید و موثری برای توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید. پیش از این مرتضی منتظر ظهوری این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
  
سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران منصوب شد
طی حکمی از سوی رییس دانشگاه یاسوج سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران منصوب شد.
 سلیمان مصلح به عنوان سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران منصوب شد.
 در فرازی از این ابلاغ آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با هماهنگی مسئولین دانشگاه، بتوانید در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مفید و موثری برای توسعه و پیشرفت دانشگاه بردارید.
 پیش از این یونس شکاری این مسئولیت را برعهده داشت که رییس دانشگاه طی مکاتبه جداگانه‌ای از زحمات وی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و سپاسگزاری کرد.
  با حضور دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران منصوب شد.
 در این آیین از زحمات یونس شکاری تقدیر و تشکر و دکتر سلیمان مصلح از جوانان نخبه گچساران بعنوان سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران منصوب گردید.
  «مصلح» دارای مدرک دکترای مهندسی شیمی گرایش پیشرفته از دانشگاه یاسوج و عضو هئیت علمی گروه مهندسی پلیمر دانشگاه یاسوج _ دانشکده نفت و گاز گچساران می‌باشد.
 از سوابق کاری وی می‌توان به معاونت آموزشی؛ معاونت پژوهشی دانشکده نفت و گاز گچساران اشاره کرد.
 دکتر مصلح نویسنده کتاب؛ مخترع و دارای مقالات علمی متعدد است.





نام شما

آدرس ايميل شما

مهدوی
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج‌مهدی
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تغییرات را در دانشگاه پیام نور شرو ع کنید
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1