کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

کنایه فرماندار باشت به تاجگردون و مدیران باشتی

30 آذر 1400 ساعت 11:25

فرماندار باشت در خصوص «تعطیلی پروژه آبرسانی به دشت باشت» گفت: درخواست ما این است که چون شهر باشت قطب کشاورزی در بخش کشاورزی و باغات است، تکمیل این پروژه کمک شایانی به مردم منطقه می شود، با قدرت بیشتری این پروژه پیگیری شود.


نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز (سه شنبه 30 آذرماه 1400) نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار این استان و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد که در این نشست فرماندار شهرستان باشت ضمن تشکر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: از آقای شهابی نسب ممنونم که لایحه بودجه و حذف برخی پروژه‌ها را شفاف سازی کردند. برخی افراد قصد غوغاسالاری و حاشیه سازی دارند ولی با این کارها، کاری از پیش نمی‌رود.
نادر گرامی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به دشت باشت که با کاربری شرب، کشاورزی و صنعت تعطیل شده و در دو سال اخیر اینطور به مردم گفته شده که به دلیل رفتن فرد خاصی (تاجگردون) پروژه‌ها تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه «مردم در این خصوص اعتراضاتی داشتند» افزود: در صورتی که دلیل تعطیلی پروژه نگرفتن حقآبه آب بوده است.
درخواست ما این است که چون شهر باشت قطب کشاورزی در بخش کشاورزی و باغات است، تکمیل این پروژه کمک شایانی به مردم منطقه می‌شود، با قدرت بیشتری این پروژه پیگیری شود.


کد مطلب: 442644

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442644/کنایه-فرماندار-باشت-تاجگردون-مدیران-باشتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1