تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۴۲۶۱۳
سازمان وظیفه‌ی عمومی؛

حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند؟

۰
حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند؟
کبنا ؛
رئیس وظیفه عمومی اعلام کرد: امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان مجلس شاهد افزایش مجدد حقوق سربازان باشیم.
بنابر اعلام سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی در همایش معاونان وظیفه عمومی استان‌ها که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهارکرد: هدف از برگزاری سالانه این همایش ارزیابی عملکرد رده‌های وظیفه عمومی استان‌ها و ارائه تدابیر سازمانی برای خدمات دهی بهتر به مشمولان و خانواده‌های آنان و تاکید بر حسن اجرای قوانین و مقررات و بهره مندی از نقطه نظرات معاونان وظیفه عمومی استان‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع نقواص اجرایی است.
وی با اشاره به ماموریت‌های کلی سازمان وظیفه عمومی در تامین و اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح، گفت: نسبت به سال‌های گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش اعزام نیرو را داشته ایم.
سردارمهری بیان کرد: از دیگر اقداماتی که به منظور رفاه حال مشمولان در تردد به مراکز آموزش صورت گرفته، تامین بیش از ۵ هزار دستگاه اتوبوس در سراسر کشور در روز اعزام، همراه با ماموربدرقه بوده است.
وی افزود: از دیگر ماموریت‌های خطیر سازمان وظیفه عمومی ارائه خدمت در زمینه معافیت‌های تحصیلی، پزشکی، صدور کارت هوشمند و تعویض کارت‌ها، خروج از کشور مشمولان و ... است که الحمدلله با هوشمندسازی خدمات در سراسر کشور ارائه خدمات به بهترین نحو در حال انجام است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی تصریح کرد: در سال‌های اخیر بیشتر تعاملات سازمان با دستگاه‌هایی مانند وزارت صمت، سازمان تامین اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... برای بهره مندی از تسهیلات ایثارگری، استعاملات وضعیت خدمتی و .. به صورت سیستمی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1