تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۴۲۵۹۷
(اصلاحیه خبر) معاون عمرانی استاندار:

اداره «راهسازی» اگر فعالیتی نمی کند نیازی به وجودشان در استان نیست / عصبانیت معاون استاندار از شرکت پارس گرما پیمانکار تونل کوه پات محور پاتاوه دهدشت + فیلم

۳
۱
اداره «راهسازی» اگر فعالیتی نمی کند نیازی به وجودشان در استان نیست / عصبانیت معاون استاندار از شرکت پارس گرما پیمانکار تونل کوه پات محور پاتاوه دهدشت + فیلم
کبنا ؛
محور پاتاوه - دهدشت از سال 73 عملیات اجرایی آن کلنگ‌زنی شد، و نزدیک به سه دهه از عمر آن می‌گذرد، اعتبارات زیادی صرف این پروژه شده، با این حال یکی از تونل های این پروژه به نام تونل پات، روز گذشته دچار ایراد بزرگی شده و گویا آبشار از سقف این تونل به شکل وحشت آوری جاری شد. علی دیانتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه در این خصوص گفت: سهل‌انگاری مشاور و پیمانکار تونل کوه پات باعث ریزش آب از سقف آن شد. با توجه به اینکه پشت تونل محل بتون‌ریزی بود و باعث جمع شدن آب می‌شد الان حالت چشمه‌زار درست کرده است.
اینکه چرا بر کار پیمانکارها به درستی نظارت نمی شود و مردم شاهد چنین اتفاقاتی می شوند و موجب نگرانی های بیشتری در آینده می شود عصبانیت معاون عمرانی استاندار را برانگیخت. اگر خدای ناکرده اتفاق دیگری می افتاد و موجب خسارات جانی می شد مسئولان نسبت به این سهل انگاری پیمانکار چه پاسخی داشتند؟
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ایرادات تونل کوه پات محور پاتاوه دهدشت به اداره «راهسازی» و پیمانکار این بخش از پروژه انتقاد وارد کرده و با بیان اینکه «بارها نامه زدیم و برای رفع ایرادات محور پاتاوه دهدشت پیگیری کردیم» گفت: وظیفه راهسازی است که به این مشکل رسیدگی کند. راهسازی باید بر کار پیمانکار این محور که شرکت پارس گرما بوده، نظارت داشته باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (29 آذرماه 1400) کیومرث حاجی زاده در نشست کارگروه امور زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حادثه روز گذشته در «تونل پات» اظهار کرد: نزدیک یکسال است که برای رفع ایرادات این محور و روشنایی و مسائل مربوطه مکاتبه می کنیم ولی پیگیری نمی کنند.
حاجی زاده گفت: روز گذشته به مدیرکل راهسازی گفته شد از ایرادی که به وجود آمده بازدید کنند، ولی امروز متوجه شدم ایشان در استان حضور ندارد.
حاجی زاده اظهار کرد: تونل ایجاد شده ولی باید به لحاظ کیفی بررسی و مدیریت شود. با اینکه تونل بهره برداری شده ولی هنوز تابلوی تردد ممنوع نصب است.
وی افزود: دستگاه متولی با این همه نیرو و امکانات و خودرو چه کاری می کند؟ اگر فعالیتی نمی کند در استان نیازی به وجودشان نیست. چرا پول بیت المال را هزینه می کنند.
لازم به ذکر است؛ اداره راهسازی به ریاست احمدی نمایندگی شرکت ساخت راه‌های کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد است و جدا از اداره «راه و شهرسازی» و اداره «راهداری» است.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از تونل ها نیز با وجود آماده بودن ریزش کرد که در حال کار روی این تونل هستند.
وی با بیان اینکه «پل موقت آبریز دهدشت را سیلاب برده است» گفت: یک پل عظیم در حوزه آبریز در حال اتمام است و در حال نهایی شدن است.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر حجم عظیمی از کارها انجام گرفت، گفت: شرایط مالی دولت با وجود مشکلات اعتباری اجازه کار بیشتر را نداد، با این حال رئیس جمهوری اعتبار 500 میلیارد تومان برای تکمیل نهایی و افتتاح رسمی پروژه محور پاتاوه دهدشت درنظرگرفته است که در روزهای آینده تخصیص داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

زیرنای
Iran, Islamic Republic of
معاون عمرانی آدرس اشتباه نده
پل در منطقه زیرنای دشمن زیاری هست بر روی رودخانه شور
Iran, Islamic Republic of
معاون سد آبریز از بودجه حذف کردن قاطی کردی
آبریز تو مسیر جاده نیست پل منطقه زیرنا هست
حاجی زاده
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشید
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1