کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش مردمی؛

صحنه ای عجیب در خلف آباد یاسوج + فیلم / شهرداری یاسوج اندرخم یک کوچه / زیباترین شهر ایران هنوز زشت ترین است

29 آذر 1400 ساعت 1:01

پس از بارندگی های امروز و روز گذشته، آب به شکلی در بخشی از منطقه خلف آباد یاسوج جمع شده که شرایط عبور و مرور از این قسمت وجود ندارد.


پس از بارندگی های امروز و روز گذشته، آب به شکلی در بخشی از منطقه خلف آباد یاسوج جمع شده که شرایط عبور و مرور از این قسمت وجود ندارد.
به گزارش کبنانیوز، امروز (28 آذرماه 1400) گزارش مردمی از «اول جاده خلف آباد، انتهای کوچه بهار 10» گرفته شده است، که در این فیلم گفته می شود: «به اسم شهر عوارض می گیرند برای چه چیزی؟ چه امنیتی وجود دارد؟داخل خونه هامون چشمه دراومده!»
مردم این منطقه خواستار رسیدگی جدی شهرداری یاسوج به خلف آباد شدند.
 
در این فیلم صحنه ای عجیب نشان داده شده و از زیر آب رفتن تیر برق در وسط کوچه مشخص است که چه میزانی آب جمع شده است! کل این منطقه زیر آب است و نمی توان از آن عبور کرد، اینکه چطور شهرداری هنوز به چنین وضعیتی رسیدگی نکرده جای تعجب دارد. قطعا مسبب این وضعیت شهرداری یاسوج است، نهادی که می بایست یاسوج را به جایگاه واقعی خود برساند ولی هنوز اندرخم یک کوچه است.
بیشتر شهرهای ایران به واسطه تیم مدیریت شهری قوی، تبدیل به زیباترین ها شده اند، نمادهای زیادی در شهرهای مختلف ایجاد شده، شهرهایی که مرکزی برای جذب گردشگر شده اند، اما مدیریت شهری یاسوج هنوز اندر خم کوچه ها مانده و نمی تواند کوچه های شهر را مدیریت کند، مردم به شدت از شهرداری یاسوج ناراضی هستند.
 


کد مطلب: 442579

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442579/صحنه-عجیب-خلف-آباد-یاسوج-فیلم-شهرداری-اندرخم-یک-کوچه-زیباترین-شهر-ایران-هنوز-زشت-ترین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1