کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی روشنفکر در جمع مردم راهمالی:

مدیران سهل‌انگار در جذب اعتبارات قابل بخشش نیستند / خط انتقال گاز مردم راهمالی را با چالش مواجه کرده ( + تصاویر )

28 آذر 1400 ساعت 13:31

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید قدردان این مردم باشیم، مردمی که با تمام مشکلات نسبت به مسئولان لطف دارند و شما را محترم می‌دارند و احترام مسئولان از طرف مردم جز پاسداشت نظام جمهوری اسلامی نیست.


نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید قدردان این مردم باشیم، مردمی که با تمام مشکلات نسبت به مسئولان لطف دارند و شما را محترم می‌دارند و احترام مسئولان از طرف مردم جز پاسداشت نظام جمهوری اسلامی نیست.
به گزارش کبنا به نقل روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای راهمالی خطاب به مسئولان حاضر در این جلسه، اظهار داشت: فراموش نکردن این مردم جز خدمت به آنها نیست، مسئولان باید نسبت به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند توجه داشته باشند و وعده بدون عمل به مردم نباید داده شود تا خدای ناکرده نگاه مردم به نظام تغییر پیدا نکند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور شاید رفع این حجم از مشکلات در زمان کوتاه شاید امکان پذیر نباشد، اما نباید از تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم غفلت شود.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تلاش شود تا با تکیه بر همین ظرفیت‌ها در رفع مشکلات اقدامات لازم صورت بگیرد.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط دولت در تأمین واکسن کرونا در کشور و سیر نزولی این ویروس در جامعه افزود: تعداد فوتی‌های روزهای اخیر با آغاز به کار دولت تفاوت اساسی دارد و این آمار از رقم بالای ۴۰۰ نفر در روز هم‌اکنون با توجه به تزریق واکسن به کمتر از پنجاه مورد رسیده است.

روشنفکر به جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی گریزی زد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات توجه لازم را داشته باشند و در پایان سال مالی برگشت هیچ بودجه‌ای قابل توجیه و بخشش نیست.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جهت حل مشکل مربوط به معارض با شرکت گاز در شهرستان‌های بویراحمد و دنا رایزنی‌هایی با وزارت نفت انجام شده و درصدد هستیم که با مرتفع کردن مشکل و تغییر کلاس لوله انتقال معارضات مربوط حل و فصل شود.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی این روستا معارض با شرکت گاز و رعایت حریم است، در صورتی که می‌توان با افزایش قطر لوله گاز به راحتی این دغدغه را رفع نمود.
وی افزود: سزاوار نیست که لوله انتقال گاز از زمین مردم این روستا بگذرد، اما خود از نعمت گاز محروم باشند.
بهادر رئیس شرکت گاز شهرستان بویراحمد گفت: در سال
جوادی دهیار روستای راهمالی اظهار داشت: گاز رسانی، آب رسانی، تلفن ثابت، برق، شبکه اپراتور ایرانسل، خانه بهداشت، مدرسه ابتدایی از جمله خدمات ارائه شده به این روستا می‌باشد.
وی تأمین آب کشاورزی به ۴۰۰ هکتار اراضی زراعی حاصل‌خیز با توجه به نزدیکی روستا با تنگه رهمالی و آبگرمک و رودخانه بشار را از جمله مطالبات مردم عنوان کرد.

جوادی مهم‌ترین دغدغه مردم روستا را حریم لوله گاز دانست و گفت: بیش از یک قرن مردم در روستا سکونت دارند و علاوه بر منازل مسکونی و ۴۰۰ هکتار از اراضی این روستا را خط انتقال لوله گاز دچار چالش کرده‌است.
وی افزود: هر سرمایه‌گذاری وارد این روستا می‌شود به دلیل معارض با شرکت گاز از ایجاد طرح خودداری می‌کند و ساخت و ساز را برای مردم نیز با مشکل مواجه کرده‌است.
دهیار روستای راهمالی افزود: ساماندهی معابر روستایی، تکمیل مسجد روستا، پیگیری اتصال راه ارتباطی روستای راهمالی به مرکز بخش چیتاب به طول چهار کیلومتر، برداشتن نقاط حادثه‌خیز جاده روستا، احداث سالن ورزشی و ایجاد کارگاه یا واحد صنعتی جهت اشتغال جوانان از دیگر مطالبات مردم است.
















 


کد مطلب: 442555

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442555/مدیران-سهل-انگار-جذب-اعتبارات-قابل-بخشش-نیستند-خط-انتقال-گاز-مردم-راهمالی-چالش-مواجه-کرده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1