کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا بررسی کرد

انتصاب مدیرکل‌راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در پیچ سیاست

27 آذر 1400 ساعت 22:23

انتصاب مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


انتصاب مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش کبنانیوز، این روزها تغییر و تحولات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.
یکی از مدیریتی‌هایی که در استان در چند وقت اخیر خبرساز بوده مدیریت راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد بوده است.
این روزها موضوع انتصاب مدیریت راهداری استان یکی از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفته است.
 به نقل از یک منبع آگاه یک معلم دبیرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویر احمد می‌شود. این منبع مطلع گفته است گزینه اصلی مدیرکلی فردی است که وی هیچ سابقه‌ای در حوزه راه و راهداری ندارد و فقط در رزومه ایشان می‌توان به تدریس در آموزشگاه‌ها به عنوان معلم و حدود ۱۰ ماه سرپرست یکی از شهرداری‌های شهرستان بویراحمد اشاره کرد. 
با این شرایط آیا مسئولان استانی نمی‌دانند راهداری نیاز به اطلاعات و تخصص در این حوزه دارد و مدیرکل باید کلیه اطلاعات صورت وضعیتی، اعتبارات ملی، آشنایی با ماشین آلات راهداری، دوربین‌های پایش تصویر و سرعت سنج، مناقصات و مزایده را داشته باشد 
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی، نمایندگان مردم در مجلس و ریاست سازمان راهداری، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیازمند نیروی توانمند است که اشراف کامل بر این حوزه داشته باشد. با شرایط موجود اداره‌کل راهداریو حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه بویر احمد و اتفاقات پیش آمده برای این اداره در یک ماه گذشته، نیاز است برای سکان داری و مدیریت در این حوزه نهایت جدیت و حساسیت را به خرج دهید و فردی دارای تخصص و تجربه کافی منصوب شود. 
با توجه به شرایط راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و لزوم مدیریت تخصصی نیاز هست که این مدیریت‌ها یعنی مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که با جان و مال مردم در ارتباط است فدای سیاست بازی نشود.


کد مطلب: 442537

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442537/انتصاب-مدیرکل-راهداری-حمل-نقل-جاده-ای-کهگیلویه-بویراحمد-پیچ-سیاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1