کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

معارفه دزدکی در منابع طبیعی حاشیه‌ساز شد / مدیرکل منابع طبیعی جبران کند

26 آذر 1400 ساعت 16:38

امام جمعه دهدشت با انتقاد از شیوه تودیع و معارفه مدیران کهگیلویه گفت: مدیران کل کرامت انسانی مدیری که سال‌ها زحمت کشیده را حفظ کنند.


امام جمعه دهدشت با انتقاد از شیوه تودیع و معارفه مدیران کهگیلویه گفت: مدیران کل کرامت انسانی مدیری که سال‌ها زحمت کشیده را حفظ کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت تغییر و تحولات در برخی ادارات شهرستان را یادآور شد و اظهار داشت: مدیران کل توجه داشته باشند این تغییرات با تکریم مدیر همراه نیست و محل اشکال است.
  دهدشت تصریح کرد: فضایی که در تودیع و معارفه مدیر منابع طبیعی به وجود آمد غلط بوده و مدیرکل این دستگاه باید جبران کند.
 وی با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی به مدیری که در مأموریت اداری بود، بی‌احترامی به زحمات چند ساله اوست، افزود: کرامت انسانی مدیر در این روش زیر سؤوال رفته است.
 خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه بنده به عنوان امام جمعه در عزل و نصب‌ها دخالت ندارم، اضافه کرد: البته هر کجا ببینم مدیری منصوب شود که تفکرش خلاف انقلاب است سکوت نخواهم کرد.
 وی بیان داشت: در این مورد، حرف چه کسی آمده، نیست، اینکه مدیری تکریم نشده خلاف شأن است. این مدیر سال‌ها زحمت کشیده است سکوت نمی‌کنم به مدیر توهین و با آبروی اشخاص بازی شود.
 امام جمعه دهدشت گفت: معارفه دزدکی خلاف اخلاق اسلامی و دینی است. بنده با اصل تغییر و تحولات حرفی ندارم بلکه این روش را غلط و نامیمون میدانم چون کرامت انسانی برای ما مهم است. مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌حرمتی‌ها را حبران کند.



 وی در بخش دیگری از سخنانش هفته وحدت حوزه و دانشگاه را یادآور شد و گفت: نزدیک شدن دانشگاه به ارزش‌های دینی، آگاهی حوزه از جدیدترین پیشرفت‌های علمی و شکست نقشه‌های دشمن از ضروریات حوزه و دانشگاه است.
 وی در تبیین الزامات این دو گفت: شناخت محیط طلبگی از سوی دانشگاه‌ها، آگاهی حوزه از نظام آموزش دانشگاهی برای نواندیشی و بلند اندیشی، حضور فعال حوزه در مسائل علمی جهان، حضور عالمانه روحانیون در دانشگاه‌ها مورد تأکید است. آنچه را حوزه باید از دانشگاه یاد بگیرد تخصص گرایی است همچنین عمق علمی ذی طلبگی و اخلاق حسنه را دانشگاه از حوزه یاد بگیرد.
 امام جمعه دهدشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه اول در وصف حضرت صدیقه طاهره «س» تصریح کرد: ام ابیها بود و همه معصومین از ذریه او هستند در سیاست مانند او وجود ندارد ارض و سماء درید فرزندان اوست.
 وی با اشاره به هفته حمل و نقل عمومی مشکلات رانندگان ناوگان را متذکر شد و افزود: به رانندگانی که در سرما و گرما خدمات می‌دهند خداقوت می‌گویم دولت باید خدمات رانندگان را با یارانه ببیند.
 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه تجهیزات و قطعات خودرو گران است و عمر با دوام ندارند، اضافه کرد: باید فکری به حال خودروهای حمل و نقل عمومی شود زندگی آبرومندانه داشته باشند.
 وی با اشاره به مشکلات رانندگان مسیر دهدشت به بهبهان گفت: این رانندگان مشقت روزانه دارند درآمد ناچیز آنها جوابگوی هزینه‌ها نیست شهرداری، شورای شهر و حمل و نقل کمک کند فضایی ایجاد شود که مسافربرهای شخصی ساماندهی شوند تا حقی از ناوگان مسیر ضایع نشود.


کد مطلب: 442482

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442482/معارفه-دزدکی-منابع-طبیعی-حاشیه-ساز-مدیرکل-جبران-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1