کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال یادداشتی مطرح شد؛

پیام قدردانی بخشی از مردم منطقه‌ی جلیل بویراحمد از روشنفکر

26 آذر 1400 ساعت 16:34

از آنجائیکه یکی از وظایف مهم و خطیر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شناسایی دقیق مشکلات مردم و دنبال کردن و پیگیری مستمر امور مرتبط از طریق موکلین در حوزه انتخابیه است و جنابعالی مظلومیت، محرومیت و دادخواهی مردم این منطقه را به نحو شایسته و با اقتدار به گوش نمایندگان ملت و مسئولین نظام رسانده‌اید، لذا مردم قدردان و فهیم جلیل از خادم خویش در مجلس شورای اسلامی کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و امید است با اتحاد و یکدلی مردم خادم خویش را در جهت تحقق اهداف و مرتفع نمودن مشکلات و موانع پیش روی یاری رسانند


بخشی از مردم منطقه جلیل شهرستان بویراحمد با ارسال یادداشتی به پایگاه خبر کبنانیوز، از تلاش‌های مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند. به گزارش کبنا متن این یادداشت در زیر از نظر خوانندگان می‌گذرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
(من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل)
سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسان‌هایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر از پا نشناخته و استوار و با نشاط گام برمی‌دارند.
اندیشه و تلاش خدمت‌گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچگاه از یادها نخواهد رفت.
جناب آقای دکتر حاج مهدی روشنفکر
نماینده پرتلاش مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی
ضمن عرض سلام و خدا قوت خدمت جنابعالی، همانطوری که مستحضرید مردم محروم و سترگ جلیل پیشینه و قدمت تاریخی در مبارزات شاهنشاهی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند.
رشادت‌ها و دلاورمردی‌‌‌‌های رزمندگان این منطقه در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، زبانزد خاص و عام بوده، بطوری‌که بیشترین تعداد شهید را به نسبت جمعیت در استان تقدیم انقلاب نموده‌اند و در همه صحنه‌ها و دفاع از آرمان‌‌‌‌های نظام اسلامی پیش‌قدم بوده‌اند، گواه این مدعا سفر تاریخی مقام معظم رهبری به این منطقه در اوایل دهه هفتاد است.
با این تفاسیر و علیرغم پتانسیل‌ها و ظرفیت‌‌‌‌های منطقه خاص نیروی انسانی مستعد و با تحصیلات عالیه،نه تنها جایگاهی در مصادر امور رسمی، اداری و بویژه عرصه مسئولیت‌‌‌‌های مختلف ندارند، بلکه بدلیل عدم توجه مسئولین در بخش زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی داری عقب‌ماندگی‌هایست. از آنجائیکه یکی از وظایف مهم و خطیر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شناسایی دقیق مشکلات مردم و دنبال کردن و پیگیری مستمر امور مرتبط از طریق موکلین در حوزه انتخابیه است و جنابعالی مظلومیت، محرومیت و دادخواهی مردم این منطقه را به نحو شایسته و با اقتدار به گوش نمایندگان ملت و مسئولین نظام رسانده‌اید،لذا مردم قدردان و فهیم جلیل به تأسی از حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از خادم خویش در مجلس شورای اسلامی کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و امید است با اتحاد و یکدلی مردم خادم خویش را در جهت تحقق اهداف و مرتفع نمودن مشکلات و موانع پیش روی یاری رسانند.
با ادای احترام
از طرف مردم منطقه جلیل


کد مطلب: 442480

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442480/پیام-قدردانی-بخشی-مردم-منطقه-ی-جلیل-بویراحمد-روشنفکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1