کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان :

بدهی 200 میلیارد تومانی مشترکین به شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد

26 آذر 1400 ساعت 10:23

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات این شرکت از مشترکین برق استان را 200 میلیارد تومان عنوان و اظهار داشت: بیشترین بدهی مربوط به ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان با رقمی معادل 80 میلیارد تومان است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات این شرکت از مشترکین برق استان را 200 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: بیشترین بدهی مربوط به ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان با رقمی معادل 80 میلیارد تومان است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، "جمال معتمدی زاده" در نشست وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مطالبات این شرکت از مشترکین خانگی حدود 39 میلیارد تومان و از مشترکین صنعتی 38 میلیارد تومان است.
وی میزان بدهی مشترکین تجاری به شرکت توزیع نیروی برق این استان را حدود 36 میلیارد تومان ذکر و یادآورشد: مشترکین کشاورزی نیز متاسفانه معادل هفت میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین بدهی مشترکین به این شرکت را مربوط به شهرستان بویراحمد با 39 درصد معادل 77 میلیارد تومان ذکر و یادآورشد: شهرستان گچساران با 31 درصد بدهی معادل 63 میلیارد تومان در جایگاه دوم قرار دارد.
معتمدی زاده، میزان بدهی مشترکین برق در شهرستان کهگیلویه را 11 درصد معادل 23 میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرستان دنا با 13 میلیارد تومان و هفت درصد میزان بدهی ها در جایگاه چهارم قرار دارد.
وی گفت: کمترین بدهی مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان های چرام با چهاردرصد و هفت میلیارد تومان، باشت به هفت میلیارد تومان و سه درصد ، بهمئی به حدود شش میلیارد تومان و سه درصد و لنده به 2 درصد و حدود چهار میلیارد تومان تعلق دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مانورهای وصول مطالبات، استفاده از طرفیت قطع از راه دور انشعابات بدهکار ، انجام تهاتر و درخواست مستمر از مدیران برای بازپرداخت بدهی برق خود به این شرکت خبرداد.
معتمدی زاده تاکیدکرد براساس برنامه های پیش بینی شده برق مشترکین برق در تمامی تعرفه ها قطع خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز، 279 هزار و 280 اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.


کد مطلب: 442461

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442461/بدهی-200-میلیارد-تومانی-مشترکین-شرکت-برق-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1