تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۴۲۴۵۹
کبنا گزارش می دهد؛

بلاتکلیفی ساخت پل روستای نیمدور باشت! / اداره راه و شهرسازی و راهدای باشت تعطیل است؟

۴
۰
بلاتکلیفی ساخت پل روستای نیمدور باشت! / اداره راه و شهرسازی و راهدای باشت تعطیل است؟
کبنا ؛در حالی که مسئولان راهداری قول بهره برداری از پل نیمدور در آبان ماه امسال داده بودند، پس از یک ماه، تاجگردون از اهمال کاری مسئولان در خصوص این پل خبر داده است.
به گزارش کبنا نیوز، تاجگردون در صفحه شخصی خود نوشته است: امروز رفته بودم روستاي نيمدور اصلا فكر نميكردم كار ساخت پل اين منطقه كه شروع شده بود كلا تعطيل شده باشد و يقين دارم ديگه ساخته نميشه. اميدي كه براي اين طايفه محترم صورت گرفته شده بود خاموش شده بود. كي بايد جوابگوي اين ظلم به مردم باشد. كاش يه بار اين آقايان محترم را دستشون رو ميگرفتيم و از اين مسير صخره اي مياورديم پايين تا ميفهميدن ميدان يعني چي؟
اداره راه و شهرسازی باشت مسئول این پروژه است که گویا تعطیل است، چطور رئیس اداره باشت، وظیفه انجام کار در هر دو شهرستان گچساران و باشت را دارد و چطور به وظایف خود عمل می کند، در حالی که بسیاری از طرح های راه و شهرسازی این دو شهرستان خاک می خورند و راکد هستند، چندی پیش نیز از تعطیلی دو ساله پروژه پردیس هنری سخن رفت. نماینده نیز هیچ نظارتی بر شرایط نامطلوب پروژه های زیرساختی شهرستان ها ندارد، و حتی در جلسات اداری نیز پیدا نمی شود، نظارت نمی کند و به مدیران تذکر نمی دهد.
مدیرکل وقت راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد شهریورماه 1400 از تخصیص اعتبار برای این پل خبر داده بود، ولی مشخص نیست که چطور کاری انجام نگرفته است. نصیری راد در این خصوص گفته است: امسال ۱۴میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح پل نیمدور این شهرستان تصویب شده که تاکنون نیمی از اعتبار یاد شده اختصاص یافته است. این میزان اعتبار تخصیصی برای اجرای عملیات آرماتوربندی، بتن ریزی و قالب بندی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه پل فلزی روستای نیمدور با شش متر عرض، ۱۷ متر ارتفاع ، ۴۰ متر دهنه و ۸۰ تن وزن پیشتر  خریداری و نصب شده بود تاکید کرد: تلاش می شود این طرح تا پایان آبان ماه امسال بهره برداری شود. این طرح که بر روی رودخانه شاه بهرام احداث می شود هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی عنوان کرد: روستای نیمدور یکی از پرجمعیت ترین روستاهای شهرستان باشت تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است  که به دلیل راه ارتباطی نامناسب شاهد مهاجرت بخش عمده ای از جمعیت روستا به شهر بوده است. به دلیل وجود کشتزارهای حاصلخیز و باغستان های زیبا ایجاد راه دسترسی مناسب همواره خواسته مردم این روستا بوده است.
روستای نیمدور در محل اتصال دهستان های کوهمره خامی باشت و بویراحمد گرمسیری گچساران قرار دارد.
این روستا به گفته اهالی بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد که البته نوع معماری آن تا حدی این گفته را تأیید می‌کند و در صورت ایجاد راه ارتباطی مناسب می تواند مقصد گردشگری نیز باشد.
این روستا در محل اتصال شهرستان  های گچساران و باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دنیا و آب ببره نماینده مارو خواب برده اگه به مدیران مربوطه تذکر بده و به پروژه ها سر بزنه اونوقت کی از جبهه وجنگ یاد کنه و کتاب امضا کنه وهدیه بده
Iran, Islamic Republic of
والا
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
روستای نیمدور زمانی بزرگترین وبهترین روستای باوی بود اما کم کاری مسئولین وعدم رسیدگی به مشکلات مردم باعث شده که تبدیل به کوچکترین وویران ترین روستای منطقه بشه...متاسفانه در ادامه کار تکمیل پل هم کم کاری میشه....چه کسی باید پاسخگوباشد خدا میدونه.....
Iran, Islamic Republic of
حالا ارزش تاجگردون معلوم میشه
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1