کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پارک علم و فنآوری  استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

درخشش شرکت‌های دانش‌بنیان کهگیلویه و بویراحمد در تهران

25 آذر 1400 ساعت 20:26

شرکت غرفه‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهشی و تجهیزاتی امسال تهران سه برابر افزایش یافت.


شرکت غرفه‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهشی و تجهیزاتی امسال تهران سه برابر افزایش یافت.
رئیس پارک علم و فنآوری  استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته پژوهش و فناوری رویدادهای متفاوتی مانند استارتاپی، شتاب، رویداد فضای مجازی، شناسایی استعدادها و برگزاری نمایشگاه‌های مجازی با نهادهای متولی به طور مشترک انجام شد.
سید شمس الدین هاشمی افزود: امسال ۸ شرکت پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تجهیزات تهران شرکت کردند.
    
هاشمی به مهمترین رویداد این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: حضور فناوران کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار کشوری مهمترین رویداد این هفته بود که امسال از سال‌های گذشته پررنگ‌تر حضور پیدا کردیم.
وی همچنین اضافه کرد: اگر در سال ۹۷ فقط یک غرفه ۱۲ متری در این نمایشگاه در تهران داشتیم امسال بالغ بر ۱۲۰ مترمربع فضای پژوهشگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بود که برای سومین دوره متوالی در این نمایشگاه شرکت می‌کردند.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از سه برابر شدن غرفه‌های کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه پژوهشی و تجهیزاتی تهران خبر داد وگفت: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان ما در این نمایشگاه به خوبی به نمایش گذاشته شده و قراردادهای قابل قبولی هم منعقد شد.
هاشمی افزود: در این نمایشگاه یکی از فناوران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش فناوری‌های نوظهور حضور موفقی داشت که با یکی از شرکت‌های کلان قراردادهای خوبی منعقد کرد و با کسانی که نیازهای فناورانه قابل توجهی داشتند آشنا و مذاکرات خوبی را هم با آن‌ها انجام داده است.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برپایی نمایشگاه سه بعدی و مجازی خبر داد و گفت: فناوران مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند نوآوری‌های خودشان را در این نمایشگاه عرضه کنند و علاقه‌مندان در هر زمانی که خواستند می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.


کد مطلب: 442456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442456/درخشش-شرکت-های-دانش-بنیان-کهگیلویه-بویراحمد-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1