تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۴۲۴۳۷
مدیرکل سازمان صمت استان خبر داد :

طرح ویژه نظارتی شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
طرح ویژه نظارتی شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع طرح ویژه نظارتی شب یلدا خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، امروز پنج شنبه (25 آذرماه 1400) مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ آغاز و تا پایان روز ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ بمدت ۱۰ روز ادامه دارد.
سالار حسین پور گفت: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت های مشترک ویژه ای در دو تایم صبح و عصر با حضور بازرسان سازمان صمت،تعزیرات حکومتی،بازرسان بهداشت محیط،بازرسان اتاق اصناف،بازرسان جهاد کشاورزی و بازرسان بسیج اصناف کلیه بازار استان و شهرستانهای تابع را رصد و کالاهای پر مصرف این ایام شامل انواع آجیل و خشکبار،شیرینی جات و میوه های پر مصرف خصوصا انار،سیب،پرتقال و هندوانه را بدقت بررسی و با متخلفین برخورد قانونی و قاطع لازم بعمل خواهد آمد.
وی در ادامه بیان داشت: اولویت نظارت بر بازار را کالاهایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار ذکر کرد و افزود: این طرح تا پایان روز و شب یلدا در کلیه نقاط استان ادامه دارد.
وی با بیان این که بازرسان در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند خاطرنشان کرد: با توجه به این که تقاضا برای خرید میوه، آجیل، خشکبار، طلا و بدلیجات در آستانه شب یلدا، افزایش می یابد، طرح تشدید نظارت بر بازار در این بخش اجرا می شود.
وی اضافه کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات اقتصادی، مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه 124 بازرسی صنعت،معدن و تجارت گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1