کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

عملکرد عمرانی «احسان تابش نژاد» در شهرداری دهدشت

25 آذر 1400 ساعت 0:36

راه اندازی کارخانه سنگ شکن و آسفالت پس از مدت ها تعطیلی،تصویب طرح جامع دهدشت،آغاز درآمد پایدار شهرداری دهدشت (ستاد ممیزی املاک شهر دهدشت در راستای درامد پایدار و افتتاح دولت الکترونیک)،پیشرفت قابل توجه بازار بزرگ امام رضا (ع) و...بخشی از مهمترین اقدامات عمرانی احسان تابش نژاد،شهردار سابق دهدشت طی یک سال مدیریتش بوده است.


اجرای عملیات های عمرانی مهمترین هدف توسعه شهری است،در واقع پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به عنوان یکی از ابزارهای لازم زمینه را برای اجرای موفق طرح های توسعه شهری فراهم می کند.بر این اساس پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.
در زیر بخشی از اقدامات شهردار سابق دهدشت،احسان تابش نژاد در حوزه عمرانی که رضایت شهروندان را در پی داشته است طی یک سال مدیریتش آورده شده است:

راه اندازی کارخانه آسفالت و سنگ شکن پس از مدت ها تعطیلی،ساماندهی سایت زباله و مدفون کردن اصولی زباله ها،اورهال کردن تعدادی از ماشین آلات شهرداری،ایجاد تفاهم نامه بین شهرداری و میراث فرهنگی جهت احداث مسیری تعریف شده انجام سنگفرش یکی از خیابان‌های منتهی به حوزه شهر قدیم«آوردن مصالح پای یک کار»، بررسی مشکلات ترمینال«پایانه شهری» و برطرف کردن بخشی از آنها،تنها بخشی از این اقدامات است.
 ادامه ساماندهی سیل بندها در  سطح شهر و آغاز مسقف کردن سیل بند کوی گلزار،حل معضلات ناشی از کانال های دفع آب های سطحی و فعال کردن مجدد آب بندها، تصویب طرح جامع توسعه شهری که موجب مدیریت بازار مسکن می شود،همینطور انجام طراحی ورودی دهدشت از سمت چرام،پیشرفت 70 درصدی زیر سازی ورودی از سمت چرام، انجام سنگ فرش حاشیه،طرح ارتقای روشنایی از سمت دهدشت به چرام با 20 پایه چراغ برق هم در دوران احسان تابش نژاد صورت گرفت.
گرفتن اعتبار ملی به مبلغ صد میلیارد ریال برای ورودی از سمت بهبهان و پارک بلادشاپور و تپه نورالشهدا که پانصد میلیارد ریال اختصاص یافت و شهرداری باید به مناقصه بگذارد.
عملیات اجرایی زیرسازی ۱۰ کوچه در سمغان به مساحت ۲۰ هزار متر مربع،
 جدول گذاری کوچه های پشت آتش نشانی «کمربندی شماره ۲»،کوی کارکنان و ورودی از سمت چرام،طرح ارتقاء کیفیت روشنایی ورودی شهر از سمت سوق و نصب ۳۰پایه جهت ایجاد روشنایی، احداث 3پارک محله ای در دهدشت «تسطیح سازی،لوله گذاری جهت آب پاشی و چمن کاری،کلنگ زنی وپیشرفت 80درصدی پارک خاییز،ادامه سنگ فرش پیاده روی کمربندی دوم،سنگ فرش پیاده روی جلوی اداره جهاد کشاورزی دهدشت بخش دیگری از فعالیت های شهرداری طی سال گذشته بوده است.
احداث پروژه پیست دوچرخه سواری در پارک بلاد شاپور،آغاز درآمد پایدار شهرداری دهدشت (ستاد ممیزی املاک شهر دهدشت در راستای  درامد پایدار و افتتاح دولت الکترونیک)، با ایجاد تفاهم نامه و همکاری بین مدیریت توزیع نیروی  برق شهرستان و شهرداری انجام روشنایی بلوارهای شهر و پارک های بلاد شاپور و ملت در دستور کاررقرار گرفت.
رنگ آمیزی بلوار ها و خط کشی خیابان ها و میادین اصلی،درختکاری و گلکاری،افزایش تجهیزات خدمات شهری از جمله گاری های بزرگ جهت حمل زباله،نصب سطل زباله در سطح شهر  و نصب سطل های بزرگ زباله در ورودی از سمت چرام و طولیان و با توجه به کمبود کامیون حمل زباله در سطح شهر یک دستگاه کامیون اضافه شد.
همچنین،آسفالت بیش از 17کوچه از کوچه های شهر دهدشت،آسفالت نوارهای حفاری شده جاده سوق و خیابان پارک جنگلی،تعریض خیابان گلزار دهدشت،نشان دار شدن تعدادی از خیابان های بی نشان دهدشت با نصب تابلو،پیشرفت قابل توجه بازار بزرگ امام رضا(ع)که در سال سوم شورا کلنگ زده شده بود از دیگر کارهای صورت گرفته توسط شهرداری طی سال گذشته بوده است.
 پاکسازی ورودی های شهر از نخاله و پسماند به طور مستمر از سمت بهبهان، چرام،طولیان و سوق،پاکسازی مداوم و مستمر معابر و خیابان‌های شهر،پاکسازی زمین های خالی از نخاله های ساختمانی،پاکسازی جداول و کانال ها،لایروبی کانال های اطراف شهر جهت هدایت آبهای سطحی در مواقع بارش باران به بیرون از شهر،لایروبی و پاکسازی کانالهای دفع آبهای سطحی در سمغان هم از فعالیت های مستمر شهرداری طی سال گذشته بود.

بیشتر بخوانید؛

قسمت اول) نهایی شدن طرح جامع دهدشت / «تابش نژاد» معمای سمغان و کمربندی سوم را حل کرد

 


کد مطلب: 442427

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442427/عملکرد-عمرانی-احسان-تابش-نژاد-شهرداری-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1