تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۳۸۹
با محوریت شهدای دانش آموزی؛

یادواره لاله‌های روشن در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

۰
یادواره لاله‌های روشن در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
کبنا ؛افتتاحیه استانی سومین دوره یادواره لاله های روشن با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معاون بنیاد شهید استان، مدیر سازمان دانش آموزی استان، مسئول بسیج دانش آموزی، معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان، دانش‌آموزان و خانواده معظم شهدا به میزبانی دبیرستان معارف شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: طرح لاله‌های روشن طرحی است که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰ هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز در ۴۰ هزار مدرسه کشور برگزار می شود.
سید بهاء الدین ملک حسینی با اشاره به اینکه امسال سومین دوره طرح لاله های روشن است که در استان کهگیلویه و بویراحمد به نام 446 شهید دانش آموز و 102 شهید فرهنگی برگزار می شود، گفت: 548 مدرسه استان در این هفته تا سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی طرح لاله های روشن را اجرا می کنند.
وی افزود: با اجرای طرح لاله های روشن، فضای مدارس با اسم و یاد شهدا متبرک شده و این طرح فرصتی است مغتنم، تا ضمن آشنایی با زندگی، باورها، اخلاقیات و سیره شهدا به ویژه برای دانش آموزان، طریق آزادگی، عشق، ایثار و عزت را با خود مرور کرده، ادامه دهنده راه و مکتب شهدا باشیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه تمام مدارس استان باید شهدای شاخص خود را انتخاب کنند، گفت:بر اساس دستورالعمل محوریت برگزاری این یادواره با دانش آموزان است و آنها باید در مدرسه این یادواره را مدیریت و اجرا کنند.
ملک حسینی با تاکید بر اینکه کلامی بالاتر از کلام شهدا نیست، فرازی از وصیت نامه و یادداشت های شهید احمدرضا احدی را بیان کرد و گفت: این شهید رتبه اول کنکور تجربی را در سال 64 کسب کرد و دانشجوی رشته پزشکی شهید بهشتی تهران بود.
گفتنی است در پایان این برنامه با اهدای هدیه ای از خانواده شهید محمدی، شهید شاخص دبیرستان معارف یاسوج تجلیل شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1