کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی خبر داد؛

دستگیری دو عضو شورای شهر و دو کارمند شهرداری مهاباد

23 آذر 1400 ساعت 15:48

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از دستگیری و بازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر خبر داد.


رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از دستگیری و بازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهر خبر داد.
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان گفت : تعدادی از اعضای شورای شهر مهاباد به صورت باندی و سازمان یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سند سازی برای تملک اراضی ملی و دولتی می کردند که با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.
عتباتی ادامه داد : در این رابطه دو عضو شورای شهر و دو نفر کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند و تحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.
رئیس عدلیه استان با هشدار جدی به غارتگران حقوق عامه و بیت المال گفت پرچم فساد ستیزی در دستگاه قضایی استان برافراشته هست و اجازه کوچکترین دست درازی و تجاوز به حقوق بیت المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد و بدانند که عقوبت سختی در انتظار مخلین نظم جامعه و چپاولگران حقوق مردم هست.


کد مطلب: 442370

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442370/دستگیری-دو-عضو-شورای-شهر-کارمند-شهرداری-مهاباد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1