تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۴۲۲۹۰
تجمع کارگران کارخانه فولاد بویراحمد جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ناآگاهی‌ها مدیران نابلد له شده است / در مقابل زیاده‌خواهی دستگاه‌های دولتی کم آورده‌ایم / از آقای استاندار خواستاریم به داد کارگران برسند

۶
۱
صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ناآگاهی‌ها مدیران نابلد له شده است / در مقابل زیاده‌خواهی دستگاه‌های دولتی کم آورده‌ایم / از آقای استاندار خواستاریم به داد کارگران برسند
کبنا ؛تجمع کارگری کارخانه فولاد بویراحمد جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (21 آذرماه 1400) کارگران کارخانه فولاد بویراحمد جلوی استانداری تجمع کردند.

نصیب‌الله پالیز معاون مالی کارخانه فولاد در گفت و گو با خبرنگار کبنا اظهار کرد: این تجمع خودجوش و مسالمت آمیز در راستای منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال پشتیبانی و رفع موانع تولید نامگذاری کرده‌اند صورت گرفته است.
      
پالیز گفت: به دلیل اینکه بدهی جاری به شرکت برق منطقه‌ای خوزستان داریم، در سال 1400 برای چندمین بار است که برق قطع شده، در این کارخانه بیش از 230 نفر نیروی مستقیم و بیش از 2000 نفر اشتغال زایی کرده است.
وی اظهار کرد: به دلیل افزایش تعرفه ده برابری برق، بدهی ما نزدیک به 3 میلیارد تومان است.
پالیز به نمایندگی از تجمع کنندگان اظهار کرد: ما آمده‌ایم دست نیاز به سوی استاندار دراز کنیم، ما در مقابل باج خواهی و زیاده خواهی دستگاه‌های دولتی کم آورده‌ایم. این زنگ خطری است که اعلام کنیم این کارخانه بعد از چند سال فعالیت بسته می‌شود.



وی بیان کرد: ما خوشحال بودیم که بعد از مدت‌ها این کارخانه به چرخه تولید برگشته است. سالیان سال است که صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ناآگاهی‌ها و باج خواهی مدیران نابلد له شده است، ما الان فقط سه کارخانه فعال در این استان داریم، دو کارخانه سیمان و  یک کارخانه فولاد.
پالیز افزود: اشتغال نسبی موجب توسعه پایدار نسبی می‌شود، وجود کارخانه فولاد موجب می‌شود سهمی در تولید ناخالص ملی و استان داشته باشیم. از آقای استاندار خواستاریم به داد کارگران برسند، نگذارید در کارخانه بسته شود، اگر در کارخانه بسته شود، سرمایه گذار ما هیچ وقت حاضر نخواهد شد با شرایط موجود کار کند و در کارخانه برای همیشه بسته خواهد شد.



به گزارش کبنا نیوز، کارخانه فولاد بویراحمد که به دلایل گوناگونی تعطیل شده بود با سرمایه گذاری  ۳۰۰ میلیارد تومانی در سال 1399 به چرخه تولید باز گشت. با راه اندازی مجدد این کارخانه ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شدند.
به گزارش کبنا، دارا فرامرزی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد قبل از این به ایرنا گفته بود که بازسازی کارخانه فولاد یاسوج در اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد و با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به چرخه تولید باز گشت.
 محمد جابریان، سرمایه گذار جدید این کارخانه نیز اظهار داشت: با راه اندازی مجدد این کارخانه ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شدند.
 وی بیان کرد: روزانه ۲۳۰ تن شمش فولادی در این کارخانه تولید می‌شود و تا یک ماه آینده فاز جدید آن نیز راه اندازی خواهد شد.
 جابریان عنوان کرد: با راه اندازی فاز دوم این کارخانه علاوه تبدیل شمش‌های فولادی به محصول تازه، محصولات آن به خارج صادر خواهد شد.
 وی افزود: با راه اندازی فاز دوم ۲۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد و ظرفیت تولید روزانه هم به ۴۰۰ تن در روز می‌رسد.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیران استان شما تا بیایند الفبای صنعت فولاد را یاد بگیرن این صنعت پررقابتتان ورشکسته است
فولاد چهارمحال نابود و ورشکسته بود مسیولان استان چهارمحال با فشار به وزیر ان را بردند زیر فولاد مبارکه و الان ببینید چجور اصفهانی ها احیا کردنش و چه طرح توسعه کلانی داره

استان شما هم که به خوزستان اب میوه فولاد خوزستان بایو بیاد این فکلادهای شما را بخره و احیا کنه

شما به تنهایی نمیتونید صنعت پر رقابت فولاد کاری کنید و باید زیر فولاد خوزستان برید
Iran, Islamic Republic of
تا میتونید بجای اینکه طرحهای توسعه صنعتی تان را به افراد بدهید به شرکتهای بزرگ کشور بدهید
هیچ فردی نمیتونه تو ایران با غولهای فولاد رقابت کنه

افراد شخصی توانایی ندارند و میخان با وام و نسهیلات بجایی برسند
مدیران استان شما در طراحی سند توسعه ...
Iran, Islamic Republic of
یعنی میگید سرمایه گذار فقط جیباشو پر کنه بره. این کارخانه سودهی بسیاربالایی داره بعدش برق هم مجانی. اخه انصاف کجاست.
قنبر
Iran, Islamic Republic of
. بجای تبلیغات گسترده بره پول بیت المال بده و هرساله به بهانه های مختلف از زیر پرداخت بدهی ها خارج نشود آقای استاندار کلاه سرت نره برق و آب هم باید حقوق بدن
محمد
Iran, Islamic Republic of
سرمایه گذار چرا پولشونمیده تا به اینجا برسه ما فقرا بابت یک ماه دیر دادن پول برق فورا مامورمیاد قطع میکنه
ممو
Iran, Islamic Republic of
شرکت فولاد دنا در این وضعیت میخاد از اب گل الود ماهی بگیرد برادران عزیزکه حدود200نفر کارگر هستید چندسال در این شرکت کار کردید و حتما در امد زایی داشته چرا پول بیت المال (اب وبرق وگاز و مالیات )را نداده وتل انبار شده باید همون موقع پرداخت میکرد که اینجور نشه این حق همه مردم هست نمیشه همه مردم فدای 200نفر بشن میخام 200نفر نابود بشن با دست اندر کاران شرکت که میخان از بیت المال سوء استفاده کنند
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1