تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۲۲۷۸
جوابیه‌ای به صحبت‌های سید ناصر حسینی‌پور؛

آقای حسینی‌پور در راه مبارزه با میدان ناکارآمد تمام مردم پشت سر شما هستند

۱۱
۳
آقای حسینی‌پور در راه مبارزه با میدان ناکارآمد تمام مردم پشت سر شما هستند
کبنا ؛علی مرادی در پاسخ به صحبت‌های سید ناصر حسینی‌پور [کلیک کنید] نوشت:
در خصوص فرمایشات حضرتعالی در جمع پرستاران زحمتکش در قسمتی از صحبت‌هایتان از طایفه گری عملکرد آقای پرویز یزدان‌پناه نام بردید.
لازم است نکاتی را به حضور شما عرض کنم؛ صحبت‌های شما در مورد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، حرف دل تقریباً 99 درصد از مردم استان می‌باشد، اما حرف‌های شما در مورد طایفه‌ای بودن عملکرد پرویز یزدانپناه، بی انصافی در حق مردم هم طایفه‌ای ایشان می‌باشد. ای کاش این جور بود که شما می‌فرمایید که اگر این اتفاق می‌افتاد، حداقل بخش بزرگی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد باید از عملکرد ایشان راضی می‌بودند. متأسفانه ایشان دایره را تنگ‌تر کرد و شاهد انتصابات خانوادگی هم هستیم.  فامیل‌های نسبی و سببی و افراد خاصی بوده است. عزل و برکناری پرویز یزدانپناه، شاید آرزوی برخی از هم طایفه‌ای‌های ایشان و مردم شریف بویراحمد و کل استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه‌ی «سیدناصر حسینی پور» درباره حواشی صحبت‌هایش در مراسم تجلیل از پرستار پیرامون یزدان‌پناه / آیندگان عمق فجایع را بطور مستند آگاه خواهند شد

انتقاد شدید سید ناصر حسینی‌پور از یزدان‌پناه؛ یک ماه دیگر می‌رود و صندلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی دیگر بی‌مصرف نخواهد بود ( + فیلم )

پرویز یزدانپناه با خوش شانسی توانست جایگاه مدیریت علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد را تصاحب کند ولی در همان ماه‌های اول مدیریتش نشان داد که در قد و قواره‌های مدیریت این دانشگاه نیست. متأسفانه بعضی تعاملات سیاسی باعث شده است که بعد از یک سال و اندی هنوز در این جایگاه باشد. دانشگاه علوم پزشکی باید از فامیل بازی و سیاسی کاری هر چه زودتر پاک شود. امید است که هر چه سریعتر جلوی روابط فامیلی و اعمال نفوذهای سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی استان گرفته شود و هر چه زودتر پرویز یزدانپناه عزل گردد و دستگاه‌های نظارتی با تخلفات و رویه‌های غلط در این دانشگاه برخورد کنند.
عدم پاسخ‌گویی، انحصارگرایی، فقدان شایسته‌سالاری در گزینش‌ها، نبود شفافیت در نظام اداری، جذب‌های بی ضابطه و انتصاب‌های فامیلی عوامل گلوگاهی تخلف در دانشگاه علوم پزشکی استان است.
اما نکته پایانی؛ جناب آقای سیدناصر حسینی پور، در راه مبارزه با مدیران فشل، متخلف و ناکارآمد، تمام مردم استان، پشت سر شما هستند و همه شما را در این راه حمایت می‌کنند. مسؤلینی که راه مبارزه با فساد را انتخاب کنند، مسلماً به قلوب مردم راه خواهند یافت و ماندگار خواهند شد. در پایان از استاندار محترم و دولت انقلابی آیت الله رئیسی انتظار می‌رود که هر چه زودتر، تکلیف ارگان حساس علوم پزشکی که با جان و سلامت مردم سرکار دارد را مشخص کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز انقلاب
Iran, Islamic Republic of
هیچکس از بانیان وضع موجود راضی نیست همه منفعت طلبان را برکنار کنید
Iran, Islamic Republic of
امثال حسینی پور خرمشهر را با یاری خدا آزاد کردند
گچساران را از شر تاجگردونیسم رها کردند
یقینا دانشگاه علوم پزشکی را هم از مدیریت ضعیف و پر مشکل يزدان‌پناه ها آزاد خواهند کرد
چین لوداب
Iran, Islamic Republic of
واقعایادزارع بخیر....اعتراض ماازیزدانپناه بیشترازحسینی هست
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی پور شما فقط کسانی را که از بویراحمد در راس هستند را نالایق معرفی میکنید.چند وقت پیش آقای صیدالی حالا هم آقای یزدانپناه مشخص هست که حس فوق العاده ای هست مطمئن باش اگر اینجوری بخواهی نماینده مردم درمجلس باشید خیلی ها را ناحق ....
Iran, Islamic Republic of
عدالت و انصاف و حق و برابری و خداجویی و حق طلبی صرفا با شعار و طبل و هیاهو و جار و جنجال،محقق نمی شود.عدالت و تقوا و تدین خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی در مقام عمل هر کسی یارای آن نیست.توهین و اهانت و مطامع دنیوی و دنیا گرایی چه در جناح اصول گرا و چه در جناح اصلاح طلب سرآغاز همه مشکلات و معضلات و مشکلات و مسائل می باشد.تقوا پیشه کنیم و الکی شعار ندیم و از خداوندی بترسیم از روز قیامت بترسیم
پرستار
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بیه ککا گوتی هرچ مردم ایگون خهسه وابیم گرد وخاک بیشتر درس ایکنن ک وقت بیشتری بگرن ای همه انتصاب فامیلی خهسه ک مردنه
فقط یجایی گفتین فامیلی من اینجور بگم انتصابات ایشان فامیلی و هرجا ک دیگه فامیل نبوده ک بذارن از هم طایفه ایش استفاده کرده
یه سر به شهید جلیل و امام سجاد با مدیریت ضعیفشون بزنید گویای همه چیز هست
خداکرم
Iran, Islamic Republic of
با آوردن غلام..... گچساران را آباد میکنه آخ تا قیومت وبخت عاشقان مدیریت و غافلان خدمت یه روز تاجگردون يه روز حسینی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت رسانه محترم و مردمی کبنا‌نیوز
به نویسنده این مطلب عرض می کنم که هیچ مردمی پشت سر این آقا نیستند. چرا که هم من ایشان را می شناسم و هم مردم.ایشان هیچ‌‌سوادی در هیچ زمینهای ندارند و این یک معضل بزرگ برای مردم گچساران هست.
باوی
Romania
شما که نتواند فرزند ارشد خودرا درست تربیت کند تا دردام اعتیاد مواد مخدر نیافتد قبول دارید .
پرستار
Iran, Islamic Republic of
رئوس دانشگاه علوم پزشکی را نگاه کنی همه بوی تاجگردون میدن و اکثرا هم حوزه شهرستان گچساران و باشت هستند یا کسانی هستند که با تاجگردون همسو میباشند ، باید تغییر اساسی ایجاد بشه اما خواهشا بر طبل اختلافات طایفه ای نکوبید .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی از تلفن و تهدیدها نترس/ بویراحمد هم حامی شماست
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1