کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

تجمع اعتراضی عشایر و کشاورزان روستای تنگاری یاسوج / مسئولان پیگیری کنند

20 آذر 1400 ساعت 11:49

عشایر و کشاورزان جدول ریواسی روستای تنگاری دهستان دشتروم یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراضی شکل دادند.


عشایر و کشاورزان جدول ریواسی روستای تنگاری دهستان دشتروم یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراضی شکل دادند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (20 آذرماه 1400) عشایر و کشاورزان «جدول ریواسی» روستای تنگاری دهستان دشتروم یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع اعتراضی شکل دادند.
یکی از این معترضان در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به فردی که بومی و ساکن این منطقه نیست ۶ هکتار از زمین منابع ملی را واگذار کرده‌اند و الان درخواست کرده که 4 هکتار دیگر به او واگذار کنند.
وی افزود: این اراضی ملی و چراگاه عشایر این منطقه است.
این فرد در ادامه گفت: الان مردم اعتراض دارند و آمده‌ایم جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و خواستار پیگیری این موضوع شد‌ه‌ایم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران افزود: هیچ طرحی در این زمین‌ها اجرا نشده و مشخص هم نیست که این‌ اراضی برای اجرای چه طرح و پروژه‌ای است.
این فرد روستایی تاکید کرد: این زمین‌ها مربوط به چراگاه عشایر می‌باشد، مردم روستای تنگاری الان معترض هستند و خواستار اجرای قانون و عدالت در این خصوص هستند.







 


کد مطلب: 442256

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442256/تجمع-اعتراضی-عشایر-کشاورزان-روستای-تنگاری-یاسوج-مسئولان-پیگیری-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1