تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۴۲۲۱۵
امام جمعه دهدشت:

تیم مذاکره کننده جلوی زیاده‌خواهی طرف مقابل کوتاه نیاید

۱
۰
تیم مذاکره کننده جلوی زیاده‌خواهی طرف مقابل کوتاه نیاید
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان باید با آبرو و عزت، جلوی زیاده‌خواهی طرف مقابل کوتاه نیاید و منافع ملی را تأمین کنند.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به شایعه حفاری غیر مجاز در ابنیه مذهبی بافت تاریخی خواستار رسیدگی مسؤولان به این مسئله شد.
 امام جمعه دهدشت خطاب به فرماندار و مسؤولان استانی تأکید کرد: این موضوع واکاوی و پیگیری شود اگر حقیقت دارد به مردم گفته شود و با متخلفان و مسببان برخورد جدی صورت گیرد در غیر این صورت با کسانی که جوسازی کنند برخورد شود.
 وی به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران سندهایی به طرف‌های غربی ارائه کرد؛ رفع تحریم‌های مغایر برجام، تضمین لازم برای ماندن طرفین بر تعهدات و راستی آزمایی اقدامات طرف مقابل در این سندها مطرح شده است.
 خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه این دوره مذاکرات با گذشته متفاوت است، تصریح کرد: ایران بنا ندارد به کلمات و تعابیر روی کاغذ اعتماد کند تیم مذاکره باید با آبرو و عزت جلوی زیاده‌خواهی طرف مقابل کوتاه نیاید و منافع ملی را تأمین کنند.
 وی یادآور شد: برخی سالهاست بله قربان‌گوی ارباب‌اند این مسئله با عزت ما سازگاری ندارد.

  حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه گره زدن اقتصاد کشور به برجام برای ملتهب کردن فضای جامعه است، ادامه داد: در صورتی که مالیات در کشور جدی گرفته شود وبا رونق تولید بسیاری از مشکلات قابل حل است اگر مسوولان اراده داشته باشند.
 امام جمعه دهدشت سانحه اخیر اتوبوس دهدشت به تهران و جان باختن تعدادی از همشهریان را جانکاه خواند و با عرض تسلیت به مردم و خانواده آن عزیزان، برای بازماندگان صبر و برای مصدومان آرزوی عافیت کرد.
 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر موفقیت‌های تیم هندبال فرازبام خائیز را به ورزشکاران، مجموعه باشگاه هندبال و عوامل و بازیکنان این تیم تبریک گفت.
 وی با تبریک ولادت حضرت زینب «س» از زحمات پرستاران به ویژه طی 2 سال اخیر در مقابله با کرونا قدردانی کرد و با بیان اینکه سفیدپوشان آلام و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، گفت: به فرموده رسول اکرم «ص» کسی که یک شب بر بالین بیمار پرستاری کند بهشت بر او واجب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

منتقدان
بله حاجی آدم سوار بر اسب خبر از آدم پیاده ندارد
شکم پر و سودای مجنون می گویی
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1