کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:

کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در لنده/اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در شهرستان های لنده و کهگیلویه

19 آذر 1400 ساعت 0:20

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف و ضبط بیش از 10میلیارد ریال اموال مسروقه و دستگیری سارقین حرفه ای در این شهرستان خبرداد.


فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و رصد اطلاعاتی تمام موارد مختلف در سطح شهرستان گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و تامین امینت فراگیر شهروندان به طور شبانه روز در حال حراست از جان و مال شهروندان است.
به گزارش کبنا؛ سرهنگ محمود عدالت پرور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی شهروندان با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی، کلانتری مرکزی لنده و پلیس امنیت عمومی سارقین کابل های اداره برق، مخابرات و کشاورزی در سطح شهرستان های لنده و کهگیلویه با اشراف اطلاعاتی با حکم مقام قضایی دستگیر شدند.
وی افزود: با شناسایی و دستگیری سارقین سیم و کابل های برق رابطین آنان در سایر شهرستان ها مورد رصد پایش و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد:پس از بازجویی های فنی پلیسی سارقین به بیش از 50فقره سرقت از اماکن دولتی و منازل شهروندان و کارخانه جات اعتراف کردند که ارزش ریالی این سیم و کابل به بیش از 10میلیارد ریال می رسد.
وی افزود: آنچه از شهروندان انتظار داریم بحث نگهبانی و مراقبت بیشتر از وسایل و امکانات خویش و استفاده از سیستم های امنیتی در منازل و ادارات است که انتظار داریم شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک فورا با پلیس 110تماس بگیرند.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 442195

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442195/کشف-۱۰-میلیارد-ریال-اموال-مسروقه-لنده-اعتراف-۵۰-فقره-سرقت-شهرستان-های-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1