تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۴۴۲۱۵۵
شامگاه (چهارشنبه 17 آذر ماه 1400) به مناسبت روز دانشجو؛

نشست داغ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با «سید یاسر جبرائیلی» / دانشجو کاغذهایش را پاره کرد / جبرائیلی: کاغذی که از جیب‌تان بیرون آورید، حرف خودتان نبود / دانشجو: مدیریت یزدان‌پناه را در سه کلمه خلاصه کرد / عزل یزدان‌پناه واجب‌تر از اسحاق جهانگیری

۱۵
۱
نشست داغ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با «سید یاسر جبرائیلی» / دانشجو کاغذهایش را پاره کرد / جبرائیلی: کاغذی که از جیب‌تان بیرون آورید، حرف خودتان نبود / دانشجو: مدیریت یزدان‌پناه را در سه کلمه خلاصه کرد / عزل یزدان‌پناه واجب‌تر از اسحاق جهانگیری
کبنا ؛نشست دانشجویی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با سید یاسر جبرائیلی (متولد ۱۳۶۳) تحلیلگر سیاسی و نویسنده و رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام در سالن حکیم جرجانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه چهارشنبه (17 آذرماه 1400) نشست دانشجویی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر سیاسی و با حضور پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حجت الاسلام داستار نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی، معاونین دانشگاه و دانشجویان در سالن حکیم جرجانی این دانشگاه برگزار شد.
بعد از اینکه پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج وحجت الاسلام داستار نماینده ولی فقیه در دانشگاه به سخنرانی پرداختند، نوبت به نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رسید.
علی احسانی دبیر تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جایگاه قرار گرفت. کاغذهای داخل دستش را پاره کرد و گفت من آمده‌ام اینجا حرف دانشجویان را بزنم نه اینکه آنچه مسئولان و دولتمردان می‌خواهند، بگویم. او شروع به خواندن مطالبی کرد که از جیبش در آورد. سید یاسر جبرائیلی بعداً به او گفت: کاش این برادرمان کاغذها را پاره نمی‌کرد تا می‌دانستیم چه در آن برگه‌ها نوشته بود. هر چند فکر می‌کنم، حرف‌های این دانشجو همان کاغذهای بود که پاره کرد و برگه‌های که از جیبش در آمد، مربوط به دیگران بود.
این دانشجو انتقادهای شدیدی از مسئولان نظام کرد و به اقتصاد نامطلوب کشور هم گریزی زد و خواستار این شد که مسئولان ناکارآمد دست از سر مردم بردارند.
در ادامه امیر عباس دردانه دبیر تشکل انحمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: باید امکانات بهداشت و درمان در سطح استان عادلانه توزیع شود. به طور مثال چرا پروژه بیمارستان چرام خوابیده است.
در ادامه یکی از دانشجویان گفت: باید امکانات بهداشت و درمان در سطح استان عادلانه توزیع شود. به طور مثال چرا پروژه بیمارستان چرام خوابیده است.

وی افزود: تبعیض جگر مردم ما را خون کرده است. مافیای خودرو، کاهش نرخ ازدواج، افزایش آسیب‌های اجتماعی و... درد است. مسئولان باید بدانند که با شعار نمی‌شود، جامعه را مدیریت کرد.
وی در ادامه افزود: مدیران برنامه‌ای برای مدیریت اقتصاد ندارند.
دردانه به وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی و بازسازی واحدهای مسکونی شهر زلزله زده سی سخت، انتصابات قومی و فله‌ای و ... گریزی زد و گفت: این‌ها بخشی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشند.
این دانشجو در ادامه گفت: ساختارها باید عدالت مند شوند.
دردانه از مسئولان خواست که نظر کارشناسان فعالان زیست محیطی در خصوص سد تنگ سرخ یاسوج را مورد توجه قرار دهند.
امیر عباس دردانه دبیر تشکل انحمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مدیریت یزدان پناه را در سه کلام خلاصه می‌کنم؛ ناتوان، مشوش و فساد. [تشویق حضار]
دردانه در ادامه گفت: بنده فرزند انقلاب و خمینی (ره) هستم و کسی نیاید اینجا حرف بزند.
یکی از دانشجویان نیز به روابط خارجی ایران با دنیا گریزی زد و ادعا کرد که روابط سیاسی ما با دنیا صاحب اشکالات زیادی وجود دارد.
 بعد از این دانشجویان منتقد، یکی از دانشجویان پشت تریبون قرار گرفت و گفت: دانشجویان مؤذن جامعه هستند و روز دانشجو را به همه تبریک گفت.
در ادامه او خطاب به احسانی گفت: ندیده‌ایم که کسی برگه‌ای را پاره کند و برگه دیگری را از آستین در بیاورد و بگوید به ما وحی شده است. [صدای سوت و جیغ]
او در ادامه گفت: چفیه نشان آزادگی ما است و افتخار می‌کنیم. حرام زاده آنان هستند که در روز عاشورا هلهله و رقص کردند.
وی ادامه داد: آقایان که تا دیروز در برابر عملکرد 8 ساله دولتشان سکوت کرده بودند، حالا به یک شومن تبدیل شده‌اند. گویا یادشان رفته‌اند که رئیس جمهور بنفششان را سالی یک بار وزرایش نمی‌دیدند. حداقل مردم این استان، رئیس جمهورشان را بیشتر از وزرای شما دیده‌اند. آن‌ها یادشان رفته‌اند که صفر تا 100 واکسیناسیون را به FATF گره می‌زدند. شماها که هیچ وقت مناظره ما را نپذیرفته‌اید.

این دانشجو در ادامه به انتصاب‌های پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گریزی زد و گفت: آقای یزدان پناه زن برادرشان را منصوب کرده‌اند. آقازاده‌ها و خواهرزاده‌ها را هم بیارن کنار خویش، گویا خیلی دل تنگشان هستند. آقای یزدان پناه زنگ تغییر رئیس دانشگاه به صدا در آمده، بیاید تا دیر نشده از دانشجویان عذرخواهی کنید. در غیر این صورت به نظر من دانشجوی انقلابی، برکناری جناب پرویز یزدان پناه از برکناری اسحاق جهانگیری واجب‌تر بود.
نیکبخت نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نفر بعدی بود که سخنرانی کرد و او گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی به یک مافیای قدرت برای برخی از اساتید و سیاسیون تبدیل شده است.
وی در ادامه گفت: باید به دانشجو شأن داد. دانشجو باید تصمیم گیر و تصمیم ساز باشد. دانشجو باید مطالبه گر باشد.
نیکبخت گفت: آیا استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تحریم مسئولان عالی رتبه کشوری قرار گرفته و یا مشملات این استان مربوط به بی کفایتی مسئولان این استان است.
نماینده بسیج دانشجویی خطاب به یزدان پناه گفت: آقای یزدان پناه، آیا تاکنون با اسنپ جابه جا شده‌اید. من از آقای یزدان پناه وقتی می‌خواهم که مشکلات دانشجویان را با او در میان بگذارم.
نیکبخت در ادامه نقد دانشجویان را هم پاسخ داد و گفت: برخی دوستان از وضع موجود شاکی هستند و این در حالی است که 32 سال مملکت در دست شماها بوده است. [اصلاح طلبان] آش فعلی دست پخت شماها بوده است که فریاد می‌زدید، تکرار می‌کنیم. و ظریف را سردار دیپلماسی می‌خواندید.
در ادامه یکی از دانشجویان که خارج از برنامه ریزی جلسه پشت تریبون آمد، سخنرانی کرد و به موضوع تنش آبی در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور پرداخت و اظهار داشت: چه کسی باید پاسخگوی این تنش آبی باشد. نباید اجازه داد که سرنوشت اصفهان، چهارمحال و بختیاری دچار استان کهگیلویه و بویراحمد شود.
وی احداث این سد را سبب مصائب زیادی در زندگی ساکنین تنگ سرخ دانست و گفت: باید جلوی احداث سد تنگ سرخ را گرفت و مانع خشک شدن رود بشار شد. به ما برچسب ضد انقلاب نزنید. ما وطن و اسلاممان را دوست داریم. صدای ما را به مسئولان بالا دستی برسانید. نمی‌توانیم خاطرهایمان را کنار رود بشار از یاد ببریم.
 سید یاسر جبرائیلی در ادامه سخنان خود را شروع کرد و در ابتدا گفت: از حرف‌های که مورد پسند ما نیست، ناراحت نشوید. انسان در حال تکامل است. و از این حرف‌ها و سئوالات در دانشگاه نباید حراسید. و کسی نباید این دانشجویان را برچسب بزند. اشکال ندارد که حرف بزنید، اما بعضی حرف‌ها صاحبان مشخصی دارند.

جبرائیلی گفت: فامیل بازی حرف کاملاً درستی است. باید با تمام توان جلوی فامیل بازی ایستاد.
 به گزارش کبنا نیوز، این نشست دانشجویی با حاشیه‌های هم روبرو بود. صحبت‌های جبرائیلی طول کشید، یکی از دانشجویان گفت: به جای این، یک آهنگ بگذارید. [خنده حضار]
یکی از دانشجویان که در باره سیاست خارجی صحبت‌های را ارائه داد، وقتی که حرفش تمام شد، یاسر جبرائیلی از او سئوال کرد که شما چه رشته می‌خوانید، دانشجو گفت: پزشکی. جبرائیلی به نقد صحبت‌های این دانشجو پرداخت و بارها هم این را گفت؛ باید مطالعه دقیق داشته باشید و نباید حرف‌های که می‌شنوید، اینجا تکرار کنید و وقتی هم سئوال می‌کنیم، می بنید که رشته پزشکی هستید. جبرائیلی چند بار این حرف را تکرار کرد که یکی از دانشجویان با صدای بلند روی یاسر جبرائیلی داد کشید و گفت: شما چرا به ما بی احترامی می‌کنید. معلوم است که اینجا دانشگاه علوم پزشکی است و همه ماها هم رشته پزشکی هستیم.
این دانشجو گفت: چطور زاکانی رفیق شفیقتان که پزشک است می‌تواند، شهردار باشد، اما ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. ثانیه‌های تنش لفظی به وجود آمد.
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با «آیس پک» از دانشجویان پذیرایی کرد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط حرف
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیریت یزدانپناه بدرستی در سه جمله خلاصه کرد. احسنت
ارمین
Iran, Islamic Republic of
فقطططط گپ دکتر موسوی درست بی در مورد تنش ابی . ما بقیش حرفل صد من یه غاز بی .
Iran, Islamic Republic of
یزدانپناه با این ریاستش ..
کلور
Romania
اتفاقا اختیار نداشتیم درسته اصلاحات در راس بودن ولی جرأت يک قدم بدون هماهنگی را نداشتن ۹۰ درصد بدبختی ها مربوط به احمدی نژاد ..
سید
Iran, Islamic Republic of
موکه مهمون نیگرم صدتا بیاد صدتا بره.وقتی به منتقد آشوبگر بگن منتظر اقدا نباشید
دانشجو
Romania
حتما دانشجو عزیز انتظار داره مشکلات اقتصادی رو ریاست دانشگاه حل کنه
برادر من در مورد انتصاب همسر برادرشون خدمتت عرض کنم
کلیه خواهر و برادران دکتر یزدان پناه همگی ازدکترهای مطرح کشوری هستن
دکتر سامان نیک اقبال رئیس انجمن پیوند ایران،دکتر بهروز یزدان پناه دکترا آزمایشگاه ،دکتر زیبا نیک اقبال پزشک
دکتر سیامک نیک اقبال پزشک ،دکتر امین اله نیک اقبال بهترین چشم پزشک ایران ،،دکتر فرزاد وفایی متخصص ،دکتر حمیرا وفایی رئیس نظام پزشکی شیراز و وووووووو..........خیلیا دیگر که حضور ذهن ندارم
مطمئنن خیلی از این افراد لیاقتشون بالاتر از دانشگاه هست که بخواد خیلی بهمون فشار بیاد که یک پست بگیرن
و همه ی ما میدونیم که دانشگاه در این دو سال کرونایی عملکرد خوبی داشته،،،،نمیشه گفت صد درصد خوب ،،ولی نسبت به میانگین کشوری بد نبوده
رضا
Romania
احسنت بر شما دانشجو عزیز که حقایق رو بیان نمودید👏🏻
نمیشه با دو تا انتصاب که بر اساس شایستگی (چه فامیلی چه غیر فامیلی)عملکرد کادر درمان و ریاست دانشگاه و همکارانشان رو زیر سوال برد
لطفا یه کم واقع بین باشیم..
کشور به طور کلی وضعیت خوبی نداره
ریاست دانشگاه(دکتر یزدان پناه انصافا در این دو سال خوب مدیریت کردن)
به جای این حرف ها یک خسته نباشید باید بهشون گفت
گچساران
Iran, Islamic Republic of
/ فشار بهت نیاد خودت با همکارات مقایسه کن.. من آنم که رستم بود پهلوان که نمیشه!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلا هم معلوم نیست که تو کی هستی/ چون عامل بدبختی رئیس دانشگاه تو بودی جناب .// این دانشگاهه فقط از لطف برادرت به این نوا رسید
سند گل
United States
چقدر ما بدبختیم. یک لجه رو فرستادند تا ما رو توجیه کنه. دانشگاه جلی بچه بازی نیست. جبرائیل بفرمایید خونتون
مسعود
Iran, Islamic Republic of
والا ما هیچ نفهمیدیم ، ولی همونی که بی نوبت رفت بالا درباره سد تنگ سرخ حرف زد به نظرم حرفاش کل جلسه رو میارزید
رحمت به شیر پاکی که خورده
ممد
Iran, Islamic Republic of
یزدانپناه را واقعآ قشنگ توصیف کرد...
مخبر دزفولی
United States
رییس علوم پزشکی یاسوج اومده ب// بدون اینگه هیچ رابطه استخدامی با بیمارستان ها داشته باشه در طول دو سال قبل بصورت شرکتی وارد کار کرده
۲. معاونت توسعه از ابتدای شروع ویروس کرونا همسرش رو از بیمارستان مرکز کویید خارج کرده و تا دو سال حتی یک دقیقه هم توی بیمارستان کار نکرد این در حالیه که پرستاران باردار در بخشها تا روز اخر شیفت میدادن / همیشه لغو کننده دورکاری های نیروهای بهداشت و درمان بوده ولی همسر خودش رو به مرخصی میفرستاده و در عوض دختران مردم که تازه فارغ التحصیل شده بودند رو بصورت طرحی و یا دیگر پرستاران رو بصورت سه ماهه با هر پیک کویید وارد بیمارستان ها و بر بالین مرگ میکرده.
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
همون کاری که // با ایلامی کرد حالا باید خودش پس بده. در همین دنیا خداوند جواب تان را داد
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1