کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید گچساران؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در تراز مردم گچساران کار کنید

17 آذر 1400 ساعت 18:01

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند. انتظار این است که فعالیت ما در تزار مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند. انتظار این است که فعالیت ما در تزار مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقبولیت و مشروعیت برای هر مسئولی اهمیت دارد، آقای دیهیم بدانند که مردم حمایت کننده هستند، ولی شما باید جهادی و انقلابی برخورد کنید، پایبند به تنفیذ باشید، تا وقتی تنفیذ و مشروعیت برای حکم فرمانداربودن شما جاری است که به مردم خدمت کنید.
احمدزاده اظهار کرد: کسی که انقلاب را نگهداشته است اول عنایت امام زمان و پس از آن، ایستادگی و دفاع مردم بوده است، اگر بخواهید این مردم پای صحنه باشند و اگر بخواهید که مردم پشتیبان شما باشند باید خدمتگذار پاکدست و جهادی باشید.
وی گفت: دلیل رفتن آقای اتابک و آمدن فرماندار جدید، تغییر سیاست ها و تغییر دولت است و اینکه مردم با انتخاب خود تغییر ایجاد کردند.
احمدزاده گفت: آقای دیهیم شما تحت یک جریان سیاسی و تفکر سیاسی انتخاب شدید ولی در خدمتگذاری به مردم نباید تفاوت قائل شوید، شما فرماندار همه مردم شهرستان گچساران هستید.
وی گفت: اگر به هزار دلیل نمی خواهید به مردم خدمت کنید، بگردید و یک دلیل برای باز کردن گره او پیدا کنید.
استاندار اظهار کرد: مردم گچساران از سطح فرهنگ بالایی برخوردارند و توانمندی های خاصی دارند، در صنعت نفت نام و آوازه دارند، در جنگ نقش بی بدیلی داشته اند، برای پیشرفت انقلاب، شرکت نفت یکی از محوری ترین نقش ها را داشته است و کمر طاغوت را شکست.
وی گفت: در حملات جنگ 8 ساله، تعداد زیادی از نیروهای نفت شهید داده اند. مردم گچساران تراز و بینش بالایی دارند. انتظار این است که فعالیت ما در تراز مردم باشد. مردم از ما انتظار دارند ما در حد بینش و تراز آنها کار کنیم و حرف بزنیم.
احمدزاده گفت: پالایشگاه گچساران جزو مطالبات استانی ما است، نیروگاه سیکل ترکیبی باید پیگیری شود، شبکه های آب کشاورزی باید به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید

اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نخریدم / از تاجگردون تشکر می‌کنم

سید ناصر حسینی‌پور: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد / اراضی ملی را از آقایان پس می‌گیریم / مدیرعامل شرکت نفت گچساران باید کنار مردم باشد

آغاز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گچساران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی / دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود ( + تصاویر )

 


کد مطلب: 442142

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442142/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-تراز-مردم-گچساران-کار-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1