تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۴۲۰۷۱
ایاز آقایی از اصولگرایان قشقایی گچساران؛

تنها کارخانه گچساران با فشار و بدبختی در دوره فرمانداری احمدزاده احداث شد / کسی که در گچساران دست ترک ها را بلند کرد آقای دکتر احمدزاده بود

۹
۰
تنها کارخانه گچساران با فشار و بدبختی در دوره فرمانداری احمدزاده احداث شد
کبنا ؛نشست قشقایی‌های شهرستان گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (دوشنبه 15 آذرماه 1400) نشست قشقایی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان گچساران) با سید علی احمدزاده استاندار این استان در سالن جلسات ساختمان دولت برگزار شد.
ایاز آقایی از چهره های شناخته شده و اصولگرای قشقایی گچساران در خصوص «توجه احمدزاده به ترک های قشقایی» گفت: کسی که در گچساران دست ترک ها را بلند کرد آقای دکتر احمدزاده بود. و در یاسوج، مرحوم آیت الله ملک حسینی در جشنواره ای که در گچساران برگزار شد، چند مسئول کشوری را به این جشنواره و جمع آوردند، و اعضای شورا از 7 نفر به 8 نفر افزایش یافت. بعد از این نیز آقای باقری و آقای عباسی از ترک قشقایی در شورا و شهرداری حضور یافتند. الان نیز از آقای استاندار خواستاریم نسبت به گزینه شهرداری گچساران نگاه و توجه مثبت داشته باشند.
آقایی اظهار کرد: آقای احمدزاده از باشت یا گچساران یا هر جایی آمده اند فرقی نمی کند، دین شان را به هیچ چیزی نمی فروشند. با توجه به اعتقادی که دارند کار انجام می دهند.

وی به دوره فرمانداری احمدزاده در گچساران اشاره کرده و افزود: 13 مرکز فنی و حرفه ای در استان وجود دارد که 10 مرکز در زمان آقای احمدی نژاد ایجاد شد. تمام روستاهای دو شهرستان به کمک آقای احمدزاده و در زمان فرمانداری ایشان آسفالت شدند.
آقایی اظهار کرد: کارخانه بهنوش، تنها کارخانه گچساران با فشار و تلاش و بدبختی یا کمک آیت الله ملک حسینی در دوره ایشان در گچساران احداث شد.
سد چمشیر را آقای احمدزاده 27 سال پیش به مرحوم آقای رفسنجانی پیشنهاد دادند.
آقایی گفت: در سفر رهبری، آقای احمدزاده مصوبه احداث چاه ها در مناطق بیدزرد و خان احمد را گرفته بود.
وی افزود: بیش از 7 سال بازنشسته اجباری هستم، با وجود اینکه همه طرح های عمرانی در آن دوره اجرا شدند، ساختمان چرام هنوز ساخته نشده است.
آقایی بیان کرد: زمانی که آقای موحد نماینده بودند و آقای احمدزاده فرماندار بودند، من را به عنوان یک «فرزند ترک» رئیس آموزش و پرورش کردند. الان با وجود اینکه هم مدیرکل و هم رئیس آموزش و پرورش در گچساران، بومی گچساران هستند ولی پیشرفت های آن دوره قابل مقایسه با الان نیست.

بیشتر بخوانید

نشست قشقایی‌های گچساران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / علی فولادی‌وندا: آقای استاندار عدالت اجتماعی را رعایت کنید ما دیگر هیچ توقعی نداریم / بیکاری جوانان قشقایی‌ را زمین گیر کرده است



 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
سد چمشیر مشکل زیست محیطی پیدا کرده و بزرگترین فاجعه را در ایران رقم خواهد زد
سالانه ۴۰۰ هزار تن نمک به دریا می فرستد
رودخانه زهره را نابود خواهد کرد
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای شاهداستخرشناکه نزده انددرچمشیرکه.مطالعات این پروژه عظیم سالهاطول کشیده حالابیدارشدی نظرمیده پاشوآب بزن صورتت
فولادی
Iran, Islamic Republic of
شاخدار 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نیمدور
Iran, Islamic Republic of
فرمایشات مطلقا راست نیست مدح وثنا و تعریف الکی را مردم می‌فهمند
باشت
Iran, Islamic Republic of
بفرما گچساران از سال 76 تا الان یخ زده بود وفقط جناب احمدزاده کار کرده بود باباجان حرفی بزن که مردم باور کنند مردم را چی حساب کردی 😄😄😄😄😄😄
منصف
Iran, Islamic Republic of
حتما جناب آقای اقایی مزاح می فرمایند که پیشرفت های آموزش و پرورش در دوره مدیریت ایشان با دوره فعلی قابل مقایسه نیست بله واقعا قیاس مع الفارق است اصلا پیشرفت های ملموس و محسوسی که در همه زمینه ها بخصوص در حوزه فضا و تجهیزات و سایر شاخص ها در ۸ سال گذشته انجام شده قابل مقایسه با دوره مدیریت جناب آقای آقایی نیست فقط در یک جهت ایشان عملکردشان بهتر از این دوره بوده و آنهم در زمینه تخلفات و نهایتا ورود دستگاه های امنیتی و عزل آن جناب.
خان احمدی
Iran, Islamic Republic of
گپ گپو....
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف آقای فولادی وندا مردی و مردانگی بازخواهد گشت مردم را فقر و گرانی و تنگدستی مقداری اذیت کرده ولی به حول قوه الهی مردانگی نمیمرد و گرگ های در پوستین میش خفه خواهند شد این انقلاب متعلق به امام زمان است متعلق به خونهای پاکی است که خالصانه در طبق اخلاص گذاشتند فدا کردند تا ایران بماند سرفراز و مطمئن باشید انقلابی نماهایی که کوچکترین گرد زحمتی برای این انقلاب بر چهره و کت و شلوارهای آنها ننشسته عاقبتی جز خاری و ذلالت نخواهند داشت آقای احمد زاده از عقبه اصالت و دینداری قابل قبولی برخوردار بود و حقیقتا نیروهای تحت مدیریت هر مدیری معرف شخصیت آن مدیر است تا الان نمره احمد زاده در معرفی و انتخاب در دو شهرستان گچساران و باشت....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یاد آقای ایاز آقایی بخیر بهترین مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای بودند درسطح استان کاردان بلد وجسور خدا پشتوپناهشون باشد باید از تجربیات ایشون باز هم استفاده بشه
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1