کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

سرپرست موقت بیمارستان شهید رجایی گچساران تعیین شد / حسینی: چون بنده اظهارنظر کردم، به مذاق رئیس دانشگاه خوش نیامد؛ با آقای رضایی هماهنگ کردند و ابلاغ بنده را لغو کردند / بیمارستان نرگسی باید مستقل شود وگرنه دردی را دوا نمی کند

14 آذر 1400 ساعت 9:54

ابلاغ استعفای سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران منتشر شد، با این حال «حسینی» رئیس این بیمارستان از این موضوع بی خبر بوده و نظر دیگری دارد.


به دنبال استعفای سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران محمد علی جعفری فر با حفظ سمت خود (مدیر داخلی بیمارستان) به عنوان سرپرست موقت بیمارستان شهید رجایی گچساران منصوب شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، ابلاغ استعفای سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران منتشر شد، با این حال «حسینی» رئیس این بیمارستان نظر دیگری دارد.
امروز یکشنبه (14 آذرماه 1400) دکتر حسینی در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز در خصوص استعفای خود گفت: من استعفا ندادم، چون بنده اظهارنظر کردم و با چندبخشی شدن بیمارستان رجایی و انتقال آن به بیمارستان نرگسی مخالفت کردم، به مذاق رئیس دانشگاه خوش نیامد، با آقای رضایی هماهنگ کردند و ابلاغ بنده را لغو کردند.
وی افزود: من الان استعفا ندادم، این استعفا مربوط به دو ماه پیش است و در نامه رسمی نبود، این استعفا فاقد اعتبار است و همانجا هم آقای حسینی نماینده، به من گفتند دست نگهدارم، و من هم ماندم. اگر این استعفا معتبر بود چرا آقای رضایی همان دو ماه پیش با استعفای من موافقت نکرد؟ چرا الان چیزی به من نگفتند؟
حسینی اظهار کرد: بیمارستان نرگسی باید ردیف بودجه جداگانه داشته باشد و یک بیمارستان مستقل باشد، تجهیزات داشته باشد و بصورت جداگانه مدیریت شود، اینکه پرستار و پزشک و دیگران از این بیمارستان به آن بیمارستان در رفت و آمد باشند درست نیست.
حسینی گفت: در بیمارستان شهیدرجایی کمبود جا نداریم، هر کمبودی پیش بیاید، ما بیمار را جا می دهیم، الان چند بیمار کرونایی در بیمارستان حضور دارند و به اندازه کافی جا هست. وقتی بیمارستان رجایی همه امکانات را دارد، چرا باید دو بخش بیمارستان شهیدرجایی داخل نرگسی باشد، که خیلی از امکانات را ندارد؟
حسینی افزود: بیمارستان پروانه ندارد، موافقت اصولی ندارد، سی تی اسکن ندارد، سالن کنفرانس ندارد، زباله سوز ندارد، زمانی که پیک کرونا را داشتیم کمی کمبود جا داشتیم و مجبور بودیم انتقال دهیم، ولی الان دلیلی ندارد که دو بخش بیمارستان رجایی را به آنجا انتقال دهیم.
وی گفت: بیمارستان نرگسی باید مستقل شود و نیروی جدا داشته باشد، بصورت تخصصی یا فوق تخصصی شود، در غیراینصورت هیچ کمکی به شهر نمی شود و هیچ دردی را دوا نمی کند که ما دو بخش بیمارستان شهید رجایی را به نرگسی انتقال دهیم.


 


کد مطلب: 442012

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442012/سرپرست-موقت-بیمارستان-شهید-رجایی-گچساران-تعیین-حسینی-چون-بنده-اظهارنظر-کردم-مذاق-رئیس-دانشگاه-خوش-نیامد-آقای-رضایی-هماهنگ-کردند-ابلاغ-لغو-نرگسی-باید-مستقل-شود-وگرنه-دردی-دوا-نمی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1