کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

مهم‌ترین رسالت معلم، تربیت و انسان‌سازی است

13 آذر 1400 ساعت 15:27

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعلیم و تربیت را بزرگترین و والاترین رسالت معلمی برشمرد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعلیم و تربیت را بزرگترین و والاترین رسالت معلمی برشمرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (13 آذرماه 1400) سید جواد هاشمی در نشست سالانه مجمع فرهنگیان جوان استان تعلیم و تربیت را بزرگترین و والاترین رسالت معلمی برشمرد.
وی در این نشست گفت: توسعه کشور در همه زمینه ها مدیون و مرهون تلاشها و از خودگذشتگی معلمان است و باید اذعان کرد امروزه دانشمندان جوان و بزرگی که نام و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در جای جای دنیا به اهتزاز در می آورند و قله های علم را در می‌نوردند روزی در مکتب همین معلمان آموزش دیدند و تربیت شدند.
معاون استاندار افزود: معلمی شغل نیست بلکه عشق و هنر است و بی شک هر اندازه جایگاه معلم والاتر باشد جامعه ای پخته تر و توسعه یافته تر خواهیم داشت.
 وی توجه به تربیت دینی و اخلاقی و دفاع از ارزشهای دینی و معنوی همراه با آموزش علم و اندیشه را از وظایف بزرگی خواند که فرهنگیان و معلمان باید در مدارس توآمان پیش ببرند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه قشر معلم اثر گذارترین و بهترین عامل برای کاهش آسیب های اجتماعی است گفت: به دلیل شأن و جایگاه والای معلم در افکار عمومی و جامعه ، این قشر تاثیر دوچندانی بر فرهنگ پذیری اقشار مختلف به ویژه نونهالان، جوانان و جوانان خواهند داشت.
 معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنانش به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت : امروزه معاندان و دشمنان ما با تولید برخی محتواهای ضد دینی و اخلاقی سعی در انحراف نسل جوان و آینده ساز کشور دارند که معلمان و دستگاه بزرگ آموزش و پرورش با هوشیاری ، درایت و برنامه ریزی مدون و علمی باید این نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.
وی از جوانان و اعضای مجمع فرهنگیان جوان استان که به صورت خودجوش در حال خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار هستند تقدیر ویژه کرد و گفت: دولت از این حرکتهای مردمی ،انقلابی و خود جوش در راستای کمک به مناطق محروم حمایت می کند.

 


کد مطلب: 441986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441986/مهم-ترین-رسالت-معلم-تربیت-انسان-سازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1