تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۴۱۸۶۹
در اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استانی؛

معرفی «خوابنامه ملیجکان» و «تو را از من گرفتی» از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فجر

۲
۰
برترین های جشنواره جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
کبنا ؛"خوابنامه ملیجکان" و "تو را از من گرفتی" از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فجر معرفی شدند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور هنرمندان، مدیران فرهنگی و اجتماعی در هتل المپیک یاسوج برگزار شد.
عصر سه شنبه 9 آذر ۱۴۰۰ آرای هیأت داوران سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد متشکل از رضا گشتاسب، بهزاد آقاجمالی و سید محسن حسن زاده پس از مشاهده 10 اثر حاضر در جشنواره و پس از مقایسه آن‌ها به شرح ذیل اعلام شد:
بروشور و پوستر:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به آیدا مرتضوی طراح پوستر و بروشور نمایش "ویر" از یاسوج اهدا شد.
طراحی لباس:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به حمزه نام آور طراح لباس نمایش "سیمای فلزگون" از دهدشت اهدا شد.
هیئت داوران در این بخش با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به آقای بابک جمشیدی طراح لباس نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج اهدا شد.
موسیقی:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به کیان کیوان ساخت و اجرای موسیقی نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک اهدا شد.
هیئت داوران در این بخش با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به مهسام قشقایی ساخت و اجرای موسیقی نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران اهدا شد.
طراحی صحنه:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به کوروش شمس طراح صحنه نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران اهدا شد.

هیئت داوران در این بخش با اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به بابک جمشیدی طراح صحنه نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج اهدا شد.
بازیگری زن:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به سارا حسن زاده، برای بازی در نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج، اهدا شد.
لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به مریم جعفری، برای بازی در نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.
مقام سوم بازیگری زن:
لوح تقدیر بازیگری سوم زن و جایزه نقدی به ارزش 7 میلیون ریال به زینب شیخی، برای بازی در نمایش"خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.
مقام دوم بازیگری زن:
لوح تقدیر بازیگری دوم زن و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به معصومه جهان پور، برای بازی در نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک، اهدا شد.
مقام دوم بازیگری زن:
لوح تقدیر بازیگری دوم زن و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به پردیس پاکباز، برای بازی در نمایش "ویر" از یاسوج، اهدا شد.
مقام اول بازیگری زن: هیأت داوران در این بخش برگزیده‌ای نداشت.
بازیگری مرد:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به بابک جمشیدی، برای بازی در نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج، اهدا شد.
مقام سوم بازیگری مرد:
لوح تقدیر بازیگری سوم مرد و جایزه نقدی به ارزش 7 میلیون ریال به پدرام محمدپور، برای بازی در نمایش"خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.
مقام دوم بازیگری مرد:
لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال به امیر پالش، برای بازی در نمایش"خوابنامه ملیجکان" از گچساران، اهدا شد.
مقام اول بازیگری مرد:
دیپلم افتخار بازیگری اول مرد و جایزه نقدی به ارزش 15 میلیون ریال به بهنام خانبازی، برای بازی در نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک، اهدا شد.
نمایش‌نامه‌نویسی:
هیئت داوران در مقام تقدیر مشترکا لوح تقدیر نمای نامه نویسی و جایزه نقدی به تفکیک و به ارزش 5 میلیون ریال مشترکاً به بایک جمشیدی برای نمایشنامه "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج و سیمین غلامی برای نمایشنامه "ویر" از یاسوج، اهدا شد.
مقام اول، دوم و سوم نمایش‌نامه نویسی: هیأت داوران در این بخش ها برگزیده‌ای نداشت.
کارگردانی:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال به بابک جمشیدی کارگردان نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" از یاسوج اهدا شد.
مقام سوم کارگردانی:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال به بهنام خانبازی کارگردان نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک اهدا شد.
مقام دوم کارگردانی:
هیئت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به کوروش شمس کارگردان نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران اهدا شد.
مقام اول کارگردانی: هیأت داوران در این بخش برگزیده‌ای نداشت.
نمایش‌های برگزیده:
هیأت داوران با توجه به 10 اثر موجود در جشنواره، بدون اولویت، دو نمایش را به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌نماید: نمایش "خوابنامه ملیجکان" از گچساران و نمایش "تو را از من گرفتی" از لیکک.

 

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بی هنر
Iran, Islamic Republic of
عجب هدایای ارزنده ای
Iran, Islamic Republic of
مافیای تئاتر به زودی بساطش در ارشاد جمع می شود
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1