کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مخالفت مسئولان دانشگاه آزاد یاسوج با حضور «تاجگردون» / تاجگردون 55 درصدی خیر، خضریان 5 درصدی آری!

9 آذر 1400 ساعت 19:48

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از عدم موافقت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برای حضورش در این دانشگاه خبر داد.


غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از عدم موافقت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برای حضورش در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش کبنا، انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت به مناسبت روز 16 آذر، روز دانشجو برای حضور در این دانشگاه دعوت کرده بود که به نظر می‌رسد، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور او در دانشگاه مخالفت کردند. غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در این خصوص نوشت: انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج از من دعوت داشتند که برای روز مجلس در دانشگاه سخنرانی کنم. هیئت نظارت موافقت نفرمودند. مصوبه بند بعد از عدم موافقت جالبه. فقط نه تنها من بلکه احتمالاً اونایی که این مصوبه را می‌بینند دوست دارند علت این عدم موافقت را بدانند. امیدوارم مسئولین شفاف‌سازی کنند.


وحید محمدی‌تبار از فعالین دانشجویی ادوار گذشته و چهره‌های اصلاح‌طلب در مطلبی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:
بنام خدای آزادی
بسیار مایه تأسف است که در دانشگاه آزاد واحد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، شهر آریوبرزن و نماد زاگرس به فرزند زاگرس، به نماینده سابق مردم، به نماینده‌ای ۵۵ درصدی، اجازه سخنرانی ندهند!!! ولی به خضریان نماینده ۵ درصدی تهران اجازه سخنرانی دهند؟
نه از باب ارادت و نه از باب عداوت می‌گویم،
که دیگر نه تاب عداوتی هست و نه رمق ارادتی.
از آن باب درد دارد؛ که در استان ما [کهگیلویه و بویراحمد] مفاخر و ارزش‌های خودمان را له کنیم و حذف کنیم و برای دیگران فرش قرمز پهن کنیم.
به راستی تا کی می‌خواهیم مرغ همسایه را غاز تلقی کنیم؟
تا کی خودزنی و برادر کشی و حذف بزرگان خودمان به دست خودمان؟
مگر از چه می‌ترسند که اصلاً خضریان و تاجگردون در یک روز در دانشگاه با هم سخنرانی کنند؟
بله واقعاً نگرانی و روسیاهی دارد، برای آنان که حذف تاجگردون ها و رد اعتبارنامه مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت را اقدامی غرور آفرین می‌دانستند و امروز اگر مردم و دانشگاهیان "رد کننده" و "رد شده"، را در کنار هم ببینند و حرف‌هایشان را به قضاوت بنشینند، تشت رسوایی جماعتی مردم گریز و حق ستیز از بام بلند افکار عمومی فرو خواهد افتاد.


کد مطلب: 441851

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441851/مخالفت-مسئولان-دانشگاه-آزاد-یاسوج-حضور-تاجگردون-55-درصدی-خیر-خضریان-5-آری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1