تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۴۱۷۶۳
آخرین وضعیت نامه‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به رئیس جمهور؛

رکورد نامه‌های مردمی به رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد زده شد

۷
۰
رکورد نامه‌های مردمی به رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد زده شد
کبنا ؛دهمین سفر سید ابراهیم رئیسی به استان زنجان انجام گرفت، ابراهیم رئیسی تاکنون به استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اردبیل، ایلام سفر کرده و این در حالی است که به گفته محمود مومن نسب، نامه‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به «رئیسی» رئیس جمهور با تمام سفرهای رئیسی به سایر استان‌ها برابری می‌کند.
 به گزارش کبنا، محمود مؤمن نسب مدیرک ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ( 6 آذر ماه 1400) در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین خبرها از نامه‌ها و مطالبات مردم در سفر رییس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در سفر مهرماه رییس جمهوری دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۱۰۰ هزار نامه و درخواست دریافت شد که آمار نامه‌های تحویلی به رئیس جمهوری در این استان با تمامی سفرهای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به سایر استان‌ها برابری می‌کند.

 وی افزود: حجم کار به دلیل دستی و فیزیکی بودن نامه‌های مردم سنگین بود و این مهم باعث شد که تک‌تک نامه‌ها را در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بررسی، مطالعه، پردازش، موضوع‌بندی، ثبت و ارجاع دهیم و همین مساله باعث زمان‌بر شدن موضوع شد.
 مؤمن نسب بیان کرد: درحال حاضر در مرحله ارجاع نامه‌های مردمی سفر رئیس جمهوری در مرکز ارتباطات هستیم و بیش از ۸۰ درصد نامه‌ها و درخواست‌ها به تفکیک دستگاهی و بر اساس موضوع به سازمان، ادارات و دستگاه‌های مربوطه ارجاع شده است.
 وی تاکید کرد: در دو شیفت عملیات ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌ها صورت می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود در صورتی که شبکه با اختلال و قطعی مواجه نشود تا ۱۷ آذر ماه عملیات ارجاع به پایان برسد و وارد مرحله پاسخگویی شویم به همین دلیل از مردم استان درخواست می‌شود تا پایان ۱۷ آذر و یکی دو روز اضافه‌تر از این تاریخ صبوری کنند تا عملیات ارجاع نامه‌های مردمی تعیین تکلیف شده و کارشناسان بتوانند پاسخگوی تماس آنان باشند.



 مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تقاضا می‌شود مردم بعد از ۱۷ آذر با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ و سپس زدن کلیدهای ۲ و 3 وارد سامانه شده و با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهوری صحبت و از روند نامه‌ها و تقاضای خود مطلع شوند.
 مومن‌نسب بیان کرد: شهروندان توجه کنند که با توجه به اعلام شماره ۱۱۱ نیازی به مراجعه حضوری به نهاد ریاست جمهوری و یا استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیست و تنها از طریق همین شماره از محل ارجاع درخواست خود اطلاع پیدا کنند.
 وی عنوان کرد: پس از ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌های مربوطه مدیران و کارشناسان دستگاه‌های استانی موظف هستند از تاریخ ۱۷ آذر با ورود به سامانه سامد اطلاعات متقاضیان را استخراج کنند و با توجه به اینکه شماره تلفن همه متقاضیان در سامانه ارجاع ثبت شده با آنان تماس گرفته و به صورت مستند، مستدل و متقن پاسخ‌گوی مردم و هم‌استانی‌ها باشند و رد یا پذیرش درخواست آنان را منطقی و معتبر توضیح دهند، مردم وقتی ببینند مسئولان با آنها صادق هستند می‌پذیرند.
 مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیشترین درخواست مردم از رییس جمهوری دولت سیزدهم مساعدت مالی، اشتغال و بیکاری، وام ضروری و درمان بوده است.
 وی ضمن قدردانی از همراهی رسانه‌ها به عنوان صدای مردم از آنها خواست این پروژه را تا نتیجه نهایی و خشنودی مردم دنبال کنند.



نام شما

آدرس ايميل شما

منتظر
Iran, Islamic Republic of
ان شالله با جواب درست دادن به نامه ها از طرف دفتر رئیس جمهور،رکورد پاسخدهی هم زده بشه🙏🙏🙏🙏
Iran, Islamic Republic of
این نشانه های فقر و بدبختی استان ماست
کارمند
Iran, Islamic Republic of
/هنوز هست استاندار چکار می کنه که اینو برنداشته..آخ و بخت این استان نان به نرخ روز خور زیاد شده .
Iran, Islamic Republic of
دلیل ارسال نامه و کورد شکنی استان چیست یعنی کم‌کاری بی‌توجهی وانتخاب مسولان میز نشین و توسعه فقر و گداپروری وآیا دولت توان مساعدت برا نامه ها دارد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
رکوردی دیگر برای استانم🤝👏👏👏👏🤲
دوستدار نظام و ولایت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خداقوت و خسته نباشید . متاسفانه با زیادی نامه ها، باید به مشکلات زیاد این استان توجه شود . در حالیکه هنوز جواب نامه ها داده نشده و همچنان مثل سالهای گذشته جواب درست و قانع کننده ای به دست نیامده است .
پس زیاد بودن نامه ها چه خوبی و ارزشی را به دنبال دارد ؟ بی جواب ماندن نامه باعث نا امید یمردم از دولت خواهد شد . پس باید فکری شود تا این امید به نا امیدی دچار نشود .
...
Iran, Islamic Republic of
به همچین مدیرانی افتخار میکنیم
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1