کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر جشنواره تئاتر استان گفت:

آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد

6 آذر 1400 ساعت 12:35

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت 10 گروه نمایشی آغاز به کار کرد.


 سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با رقابت 10 گروه نمایشی، از امروز آغاز به کار کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (6 آذرماه 1400) محمدعلی پیرسبزی گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با  رقابت 10 گروه نمایشی در مرحله نهایی از امروز آغاز و اختتامیه جشنواره 9 آذرماه در یاسوج برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: روز اول جشنواره بر اساس جدول منتشر شده این جشنواره با اجرای نمایش "بازگشت" به نویسندگی عبدالرضا رشیدی و کارگردانی احمد صفدری از لنده در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران ساعت 11 روز شنبه  6 آذرماه جاری آغاز می شود. در ادامه نمایش "یک لیوان مرداب" به نویسندگی و کارگردانی محمدصالح کرمی در پلاتو زنده یاد آرش دشتی گچساران ساعت 18 روز شنبه 6 آذرماه روی صحنه می رود. در این روز همچنین نمایش "خوابنامه ملیجکان" نوشته مجید صدیقی و به کارگردانی کورش شمس در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران ساعت 20 اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت:روز دوم جشنواره نمایش "سیمای فلزگون" نوشته حمزه نام آور و به کارگردانی حمزه نام آور و علی نام آور در دومین روز جشنواره در تالار شهید آوینی دهدشت ساعت 12 روز یکشنبه مورخه 7 آذر وهمچنین نمایش "از گور برخواسته" نوشته پیام لاریان و به کارگردانی محمد خالقی در دومین روز جشنواره در تالار شهید نحوی دهدشت ساعت 16  و نمایش "تو را از من گرفتی" نوشته اکبر صادقی و به کارگردانی بهنام خانبازی از لیکک نیز در دومین روز جشنواره در تالار شهید آوینی دهدشت ساعت 18 برای علاقه مندان اجرا خواهد شد.

پیرسبزی گفت:روز سوم جشنواره نمایش "پرواز عمود کبوتر" نوشته پویا پیرحسینلو و به کارگردانی وحید محمدخانی در سومین روز جشنواره در پلاتو سید یونس آبسالان یاسوج ساعت 13 روز دوشنبه  8 آذرماه جاری اجرا می شود ودر همین روز نمایش "ویر" نوشته و کارگردانی سیمین غلامی در سومین روز جشنواره در پلاتو زنده یاد حسین پناهی یاسوج ساعت 16 و نمایش "سواران دریا" نوشته رضا یاوری و به کارگردانی فیاض جلیل فر در سومین روز جشنواره در پلاتو سید یونس آبسالان یاسوج ساعت 19 به روی صحنه می رود و آخرین نمایش روز سوم نیز نمایش "یک نگاه از نیمه پنهان هملت" به نویسندگی و کارگردانی بابک جمشیدی ساعت 21 در پلاتو زنده یاد حسین پناهی یاسوج اجرا خواهد شد.
جدول اجراهای سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور سهولت دسترسی به زمان بندی و محل اجرای آثار صحنه‌ای به همراه اطلاعاتی درباره این دوره از جشنواره منتشر شد.


کد مطلب: 441748

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441748/آغاز-کار-سی-سومین-جشنواره-تئاتر-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1