تاریخ انتشار
جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۴۱۷۱۵
کبنا گزارش می‌دهد

در نشست صمیمی بازاریان با شورای شهر چیتاب چه گذشت؟

۲
در نشست صمیمی بازاریان با شورای شهر چیتاب چه گذشت؟
کبنا ؛اعضای شورای اسلامی شهر چیتاب با حضور در سالن جلسات شهرداری با جمعی از بازاریان دیدار و گفت‌وگو کرند.
به گزارش کبنا، در این دیدار اعضای شورا وصنوف شهرچیتاب بابررسی مشکلات وموانع موجود دربازار شهر درخواستگاه خود ومردمـ به بررسی طرح مشکلات خود پرداختند.
منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی بخش و عضو ۱۶ ساله مجرب شورای شهر چیتاب ضمن تشـکر از حضور حاضرین با تأسی از معامله در چارچوب دین اسلام، گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی وتوقعات مردمی در زمانه خطرناکی قرار گرفته‌ایم که صرفاً مردم و صنوف سطح بازار (توزیع کننده وخریدار) متحمل شکست ومتضرر می‌شوند.
وی افزود: طبق دستورات اسلام معامله‌ای درست و با خیر و برکت است که در آن حق کارگر و خریدار و فروشنده (هرسه عامل مهم در داد و ستد) باید به درستی و طبق دستور اسلام حفظ شود که متاسفانه امروز هیچ آثاری از آن نمی‌بینیم.
مسعود مجید پور ریاست شورای شهر چیتاب هم در این دیدار اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری ارتباط دوسویه و همکاری خوبی با اصناف بازار دارد و یکی از برنامه‌های شهرداری وشورا، رفع مشکلات، آسیب‌ها و معضلات بازار است و تمام تلاش خود را برای رفع این نواقص و آسیب‌ها خواهند کرد.
وی افزود: وظیفه ما این است که همواره در کنار شما دوستان و همشهریان عزیزمان باشیم ضمن اینکه وظیفه داریم در حل مشکلاتتان نیز همراه شما باشیم. مجید پور دراین دیدار از راکدماندن اتاق اصناف در بخش هم گله مند بود واز بخشدار کبگیان جهت راه اندازی و تثبیت دائمی اتاق راکد مانده اصناف در بخش تقاضای تلاش وهمکاری مجدد کرد.
وی گفت: اتاق اصنافی که به مدت چنـد سال درچیتاب وبخش به خوبی می‌چرخید وحاکم بر صنوف بود چرا راکدمانده است.
ریاست شورای شهرچیتاب از بازاریان شهرچیتاب بخاطر همدلی، همراهی باشهرداری تشکر کرد و باتوجه به انتقادات وارده مردمی به آنان افزود: هرصنفی در هرمکانی قطعاً در آزمون نقد پرسش وپاسخ قرار می‌گیرد و ما امیدوارم اینگونه همراهی و مشارکت‌ها در آینده نیر ادامه داشته باشد و مغازه داران عزیزبانصبت اتیکت خرید بروی اجناس مردم را از نحوه خرید وفروش خود آگاه کنند.
گفتنی است در ابتدای این دیدار برخی کسبه به طرح مشکلاتی از جمله یکطرفه بودن درصد بالای خریدات مردمی ازیاسوج، توقعات بالادر نسیه‌های طولانی مدت (جنسی ونقدی) و... پرداختند که اعضای شورا باتصریح به تلاش خود جهت رفع مشکلات آنان اذهان کرد.
در پایان؛ نصب اتیکت خرید و فروش در مغازه‌های شهر، هشدار آخر ومعرفی صنوف گران فروش به سازمان بازرسی، حل مشکلات صنوف باگوشزد  و تشویق به خرید مردم از درون شهر از مصوبات جلسه مذکور بود.
 
-----------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1