تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۴۱۶۸۸
کبنا گزارش می دهد؛

اعتبار بیاورید؛ بازدید بدون نتیجه از دست هر کسی بر می‌آید!

۸
۱
اعتبار بیاورید؛ بازدید بدون نتیجه از دست هر کسی بر می‌آید!
کبنا ؛راه‌های ارتباطی به عنوان یکی از از پایه‌های توسعه هر منطقه و استان، همیشه مورد نظر مدیران و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بوده است.
به گزارش کبنا نیوز، استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان عنوان یکی از استان‌هایی که به دلیل وجود منابع عظیم خدادادی، طبیعی و رودخانه‌ها و آب‌های جاری، معادن بی نظیر، ظرفیت‌های بالا در حوزه گردشگری، سرمایه گذاری و رونق اقتصادی مقوله راه برای آن حائز اهمیت است. اما این استان به دلیل راه‌های نامناسب و غیراستاندارد همچنان با گره‌های بن بستی روبرو است.
لازم است که استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ توسعه راه‌ها با وجود محرومیت‌های تاریخی و نبود کارخانه‌ها و سرمایه گذاران بزرگ بیشتر از سوی دولتمردان مورد توجه قرار بگیرد اگر چه نگارنده به هیچ وجه منکر خدمات نظام اسلامی در حوزه راه به استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌شود اما افزایش تصادفات و نقاط حادثه خیز این استان و از طرفی به جهتی که این استان نیاز به توسعه و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال دارد، راه به عنوان یکی از محورهای توسعه باید در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر مسئله دیگری مورد توجه قرار بگیرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه راه کم ندارد. محور پاتاوه-دهدشت، محور بابامیدان - سمیرم - اصفهان، پروژه محور کمربندی یاسوج و ... از مهمترین پروژه‌ها در حوزه راه هستند. به سرانجام رساندن پروژه‌های راه به دو مؤلفه مهم نیاز دارند؛ یک نظارت و پیگیری مستمر و دقیق از سوی مدیران و دیگری تخصیص به موقع و کافی اعتبار. متاسفانه پروژه‌های راه استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن اعتبارات کافی پیشرفت کم و حرکت کندی دارند. ضرورت دارد که مسئولان عالی رتبه کشور به این موضوع توجه ویژه‌ای کنند. مشخصاً؛ یکی از محورهای حادثه خیز استان کهگیلویه و بویراحمد کمربندی یاسوج به سمت اصفهان است. بر اساس گفته پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد که در آیین کلنگ‌زنی پروژه کمربندی یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت که بیش از 16 درصد از تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد در این محور اتفاق می‌افتد این در حالی است که پروژه مهم و پر تردد کمربندی یاسوج با وجود پیمانکار توانمند، اما متأسفانه لنگ اعتبارات است. مسئولان وعده داده بودند که خیلی سریع به او اعتبار برسانند، این کار صورت نگرفت و از طرفی رفتار همراه با تبعیض مسئولان راه و شهرسازی کار را برای این پروژه مهم و حیاتی سخت کرده است.
فرزاد نجات نیا معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده، یقیناً او در کنار سایر پروژه‌های راه و شهرسازی به موضوع محورهای مواصلاتی خواهد پرداخت. او باید بداند که تزریق اعتبار می‌تواند مشکلات این استان را در حوزه راه رفع کند و لاغیر. معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی و فرزاد نحات نیا معاون پارلمانی وزارت راه اگر می‌توانند، پول اختصاص دهند و الا بازدید بدون نتیجه از دست هر کسی بر می‌آید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

منتظری
Iran, Islamic Republic of
حاج فرزاد باید تلاش کند وگرنه مشکلات حل نخواهد شد
Romania
فرزاد نجات نیا کاری ازش برنمیاد
مختار
Iran, Islamic Republic of
برنامه ی بازدید، تلاش چند روز بیشتر ماندن در منصب مدیرکلی
تامته
United States
ایشون مداح هستند
تامته
United States
ایشون مداح هستند
مردم مظلوم
Iran, Islamic Republic of
فاتحه این مملکت را باید خواند،،نجات نیا چه به معاون پارلمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخ سی ای مملکت ب>>>>>>>>>>>>>>>>>>
امدادگر
Iran, Islamic Republic of
اقای نجات نیا هیچ کاری ازش بر نمیاد. حالا اومده خودش جازده در دولت انقلابی خوب تونسته خودشو قالب کنه یه دو سالی در هلال احمر بود دوتا پروژه را نظارت می کرد هر دو پروژه دو بار سقف ان را تخریب کردند و هنوز مشکلشان حل نشده
به نظرم بره همون مداحی را انجام بده ابروش بهتره
جج
Iran, Islamic Republic of
مداحی بهتر جواب میداد.
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1