تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۴۱۶۰۶
با حضور مهدی روشنفکر نماینده مجلس؛

تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور بویراحمد / حرف‌های تلخ ورزشکار ( + فیلم و عکس )

۱
۰
تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور بویراحمد / حرف‌های تلخ ورزشکار ( + فیلم و عکس )
کبنا ؛نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با قهرمانان قوی‌ترین مردان ایران آقایان حمید بی‌باک دارای مقام اول کشوری، صادق قرقانی دارای مقام سوم و مجید حکمتی دارای مقام ششم کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر  در این دیدار ضمن تبریک به این قهرمانان اظهار داشت: ورزش علاوه بر ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه باعث تقویت روحیه پهلوانی و مردانگی در جامعه می‌شود.
    
روشنفکر با اشاره به اینکه ورزش و تربیت بدنی در دین اسلام و در بین اهل‌بیت علیهم‌السلام دارای جایگاه ویژه است، افزود: ترویج و تقویت ورزش در جامعه باعث جلوگیری از بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و بویراحمد به بی‌توجهی نسبت به ورزشکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد و گفت: بعضاً به دلیل همین بی‌توجهی مسئولان دلزدگی و تغییر مسیر در زندگی افراد ورزشکار و مستعد در استان را شاهد هستیم.
وی افزود: سرمایه‌گذاران در استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های مشوقی در استان استفاده کرده‌اند و در حال حاضر این جوانان مستعد استان هستند که به حمایت سرمایه‌گذاران برای پیشرفت نیازمند هستند و این مورد و حمایت از ورزشکاران از طرف سرمایه‌گذاران باید در دستور کار قرار بگیرد.

مهدی روشنفکر این سرزمین همواره تاریخ از قهرمانان با صلابت چون این عزیزان سرشار بوده و امروز افتخارآفرینی این عزیزان باعث آوازه نام استان در میدان‌های ملی و بین‌المللی خواهد شد.
صادق قرقانی دارای مقام سوم کشوری در مسابقات قویترین مردان ایران در این دیدار به کمبودها، دردها و رنج‌های بسیار در مسیر قهرمانی پرداخت و افزود: رشته ما رشته‌ای پر هزینه است و در طول قریب به هشت ساله فعالیت در این رشته هیچ‌گونه حمایت خاصی از نهادهای دولتی و دستگاه‌های متولی دریافت نکرده‌ایم.
وی افزود: ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد غریب است و با وجود استعدادهای بسیار و توانایی بالا متأسفانه به دلیل بی‌توجهی و عدم حمایت این استعدادها بجای شکوفایی به فراموشی سپرده شده‌اند.
این قهرمان کشوری به شرایط تمرین و هزینه‌های مربوطه گریزی زد و گفت: در یک باشگاه ورزشی تمرین می‌کردیم که به دلیل اینکه رشته ما در برخی مواقع طوری است که به وسایل خسارت وارد می‌شود، مالک باشگاه عذر ما را خواست و تمرینات ناقص ماند.
وی بیان کرد: تمام هزینه‌های مربوطه به صورت شخصی پرداخت شده و گاه مجبور به فروش طلا، خودرو و وسایل شخصی برای ادامه کار شده‌ایم.

قرقانی با اشاره به اینکه در طول مدت چند ساله با کسب چندین مدال قهرمانی تاکنون هیچ مسئولی به سراغ ما نیامده‌است گفت: این اولین بار است که یک مسئول آنهم در چنین سطحی به دیدار ما آمده است.
وی افزود: ورزشکاران شهرهای دیگر از ظرفیت سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و حمایت‌های مالی برخوردار هستند و در استان ما در شهرستان گچساران شرکت نفت اسپانسر رشته ورزشی ما برای ورزشکاران گچساران بود، اما ما با دست خالی به نبرد وزنه‌های سنگین می‌رویم.
بهروز جهانبخش سرپرست ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: ما از قهرمانی این عزیزان خبر نداشتم و در تماس با رئیس هیأت مربوطه وی نیز اطلاع چندانی نداشت.
وی افزود: با تمام توان در کنار قهرمانان عزیز خواهیم بود و برای تأمین باشگاه تمرین و هزینه‌های مربوطه نهایت همکاری را خواهیم داشت.

بهروز جهانبخش به آغاز برنامه‌های استعدادیابی در استان در حوزه ورزش خبر داد.
به گزارش کبنا، در پایان این دیدار کمربند قهرمانی و مدال قهرمانی آقایان حمید بی‌باک و صادق قرقانی به نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تقدیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده بفرما عملکرد مثبتت در این دو سالی ک نماینده بودی چیه؟
اینکارا برا مردم نون اب نمیشع
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
فایل های مرتبط
1