کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان ؛

متأسفانه گرانی ها نه تنها کنترل نشده، بلکه افزایش پیدا کرده / مدیرانی انتخاب شوند که ویژگی های انقلابی بودن را بطور صددرصدی داشته باشند

2 آذر 1400 ساعت 20:24

نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون برگزار شد.


نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شامگاه سه شنبه ( ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) نشست صمیمی هیئت رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد و در این نشست حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: درصدد هستیم آرام آرام گفتمان انقلاب اسلامی در میان نیروهای دولت برود و کمتر دچار اصطکاک و مسائل جناحی باشیم.
حجت الاسلام پناهی «با تأکید بر لزوم یکدست شدن نیروهای دولت» گفت: طبیعتا در مسائل اجتماعی گاهی گفت‌وگوها و رفتارها ممکن است با خطراتی مواجه شود و در جامعه تنش هایی به وجود بیاید. شورای وحدت متکفل این امر است که نیروهای خودی در سطح استان را مورد حمایت قرار دهد، موجودیت و فعالیت آنها به رسمیت شناخته شود، و مساعدت در حق آنها شکل گرفته و زمینه فعالیت برایشان فراهم شود.
حجت الاسلام پناهی افزود: از طرفی شورای وحدت تلاش خواهد کرد این اصطکاک ها به حداقل برسد یا از بین برود.
وی گفت: ما جریانی هستیم که تا دیروز مطالبه گر بودیم، نقد می کردیم و وعده به مردم می دادیم که اگر جریان ناب انقلابی سر کار بیاید هم از آرمان ها دفاع خواهد کرد و هم با بی عدالتی ها و ضعف ها و مشکلات برخورد خواهد کرد و به مردم نشان خواهد داد که جریان انقلابی چه جریانی است.
حجت الاسلام پناهی اظهار کرد: ما در شرایطی قرار گرفته ایم که به شدت مورد توجه عامه مردم و حتی رقبایی هستیم که تا دیروز آنها را نقد می کردیم.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان گفت: مردم توجه می کنند و می خواهند ببینند که ما درگیر نزاع های درونی شده ایم؟ درگیر سهم خواهی ها شده ایم، از آرمان ها و سخنان خود فاصله گرفته ایم؟ که خدا نکند چنین چیزی باشد.
وی گفت: شورای وحدت متکفل این است که با نشست های خود با نمایندگان مجلس و مسئولین اجرایی استان، مسئولین فرهنگی، تلاش کند انسجام درون گفتمانی را به خوبی شکل دهد و به عنوان یک گفتمان دارای هویت و برنامه و منطق، حتی در گفت و گو با رقیب سر میز مناظره و بحث بنشیند و از هویت این جریان استفاده کند.
حجت الاسلام پناهی اظهار کرد: شورای اداری که الان مسئولیت دارند، اکثرا همان مدیرانی هستند که به ناکارآمدی آنها انتقاد می کردیم. از طرفی متأسفانه گرانی ها نه تنها کنترل نشده، بلکه افزایش پیدا کرده، بیکاری برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که صنایع بزرگی ندارند، کشنده و زجرآور است، همه می خواهند ببینند چه خواهد شد!
وی افزود: برنامه برای اشتغال زایی شاید به زمان نیاز داشته باشد و در طولانی مدت انجام می گیرد، ولی حداقل چیزی که مردم توقع دارند کنترل شود مشکل گرانی ها است و همچنین مدیرانی باید سر کار بیایند که جهادی و انقلابی عمل کنند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان در خصوص «انتخاب مدیران» بیان کرد: مدیرانی انتخاب شوند که درصد بسیار بالایی از ارزش های انقلابی را دارا باشند، پایبند به این گفتمان باشند، دارای تفکر بسیجی باشند، پاکدست باشند.
وی افزود: انتظار ما و مردم از مجلس شورای اسلامی این است که برای مسئولیت های استانی، افرادی انتخاب شوند که ویژگی های ذکر شده را بطور صددرصدی داشته باشند، توقع این است که از ویژگی های حداقلی برای سپردن مسئولیت ها به افراد شروع نکنید، بلکه افرادی که بطور حداکثری دارای این ویژگی های انقلابی هستند در اولویت باشند.
وی در انتها گفت: اگر چنین کاری صورت گیرد هم گفتمان ما دارای سربلندی خواهد شد و هم برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این مدیران تضمین کننده خواهند بود.


کد مطلب: 441604

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441604/متأسفانه-گرانی-نه-تنها-کنترل-نشده-بلکه-افزایش-پیدا-کرده-مدیرانی-انتخاب-شوند-ویژگی-های-انقلابی-بودن-بطور-صددرصدی-داشته-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1