تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۴۱۵۹۴
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

با مشی منطقی و انقلابی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنیم / چتر شورای وحدت بر روی همه نیروها باز است / هم به نشاط جامعه و هم به مبارزه با فساد و بی‌عدالتی کمک می‌کنیم / با سران اصلاحات هم نشست برگزار می‌کنیم

۸
۰
با مشی منطقی و انقلابی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنیم / چتر شورای وحدت بر روی همه نیروها باز است / هم به نشاط جامعه و هم به مبارزه با فساد و بی‌عدالتی کمک می‌کنیم / با سران اصلاحات هم نشست برگزار می‌کنیم
کبنا ؛رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چتر حمایتی شورای وحدت بر روی همه گروه‌های خودی باز خواهد بود و با یک مشی منطقی و انقلابی و وحدت رویه، تلاش خواهیم کرد که  استان کهگیلویه و بویراحمد با تعامل با همه نیروها و حتی سران اصلاحات در مسیر ترقی و پیشرفت قرار بگیرد که البته حرکت آن هم با شتاب باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری کبنا نیوز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز، سپاهیان، ارتشیان، فرهنگیان، روحانیون و همه مردم عزیز و اقشار مختلف تبریک عرض می‌کنم. بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) است و بنیاد گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با تشکیل بسیج موازنه قدرت را به نفع مستضعفین جهان تغییر داد. حقیقتاً بسیج اگر به آن شکلی که حضرت امام (ره) خواسته در سطح جهانی شکل بگیرد که تا حدودی شکل هم گرفته منافع مستکبران را به شدت به خطر انداخته و مخصوصاً در این سالیان زعامت مقام معظم رهبری با حمایتی که از بسیج انجام گرفته، بسیج نه تنها در صحنه‌های سخت افزاری بلکه در میادین نرم افزاری علیه استکبار جهانی به صحنه آمده است.
وی افزود: بسیج در صحنه‌های مبارزه با مفاسد، اشرار و کسانی که می‌خواهند در جامعه ناامنی ایجاد کنند و هم در فضای مجازی و در جنگ نرم یک الگو بسیار موفق بوده برای نظام اسلامی و همه کسانی که می‌خواهند علیه استکبار جهانی بیستند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: بسیج، برنامه‌هایی که در این سال‌های سال داشته هم در اتفاقات و حوادث طبیعی و دیگر بحران‌ها جزء اولین کسانی هستند که وارد میدان می‌شوند. در بحث مبارزه با کرونا موفق‌ترین کارنامه را دارد.

بیشتر بخوانید:

چرا کسانی که حکم شلاق و انفصال داشتند هنوز در مسند قدرت هستند؟ / جای شکوه و ناراحتی دارد که عامل اساسی استخدامی‌های غیرقانونی در استان هنوز مدیرکل باشد! / توقع داریم همانطور که استخدامی‌های فله‌ای در دوره مدعیان اصلاحات مذموم و مطرود و محکوم بود در دولت عدالت محور هم استخدامی‌های فله‌ای ممنوع باشد

حجت الاسلام پناهی در ادامه با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی شکل بگیرد در تمام دنیا بسیار می‌تواند ثمر بخش باشند، گفت: با این توجه، حق این است که مسئولین نظام اسلامی به همه بسیجیان اهمیت بدهند و نقش پررنگی آنها را در همه مسائل مختلف جامعه و کشور را ببینند. همانطوری که حضرت امام (ره) فرمودند؛ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.
وی تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی به خوبی در سطح جامعه گسترش پیدا کند، عدالت مناسب و نشاط در جامعه فراگیر خواهد شد و همه کسانی که خدای نکرده بخواهند به کشور و یا جامعه خیانت کنند، عقب خواهند نشست.
پناهی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا نیوز در خصوص شورای وحدت و نقش آن در آینده و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به فضل الهی شورای وحدت اصولگرایان از انفعال، خمودگی و بی رغبتی نسبت به مسائل جامعه پرهیز خواهد کرد. در عین حال؛ تنش، سهم خواهی و پرخاشگری را قبول هم ندارد. راه حل این است که حضور فعال و انقلابی و با برنامه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
وی افزود: در همین راستا به جهت رسالتی که شورای وحدت دارد. ضمن تلاش در جهت حمایت از همه جریان‌های خودی کوشش خواهیم کرد که سلسله نشست‌های را با نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان فرهنگی و اجرایی در رأس آنها استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشخاص متنفذ در استان و حتی با سران شناسنامه‌دار جبهه اصلاحات داشته باشد و در جهت توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گام‌هایی را بر خواهیم داشت که هم به نشاط جامعه کمک شود و هم به مبارزه با فساد و بی عدالتی کمک صورت بگیرد در عین حال با مواضع انقلابی این نشست‌ها را پیش خواهد برد.
 پناهی در ادامه افزود: شورای وحدت تشکل فراگیر است که چهار رکن دارد، اولاً؛ جامعه روحانیت که نمایندگانی در این تشکل دارند. دوم؛ نمایندگان تشکل‌ها و احزاب سیاسی هستند. سوم، نمایندگان ادوار و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی و چهارم؛ هم اشخاص متنفذ و افرادی که در سطح جامعه شخصیت حقیقی دارند.
وی افزود: در شورای وحدت اصولگریان به دلیل محدودیت‌های که شورای مرکزی این تشکل وجود دارد از تعدادی از جوانان به عنوان نمایندگان جوانان دعوت شده و حضور دارند و ارتباطات خوبی هم با جوانان برقرار شده است. همچنین نمایندگان بانوان در این تشکل نیز حضور دارند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: در راستای ایجاد فضایی برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش می‌شود که گام‌های اساسی برداشته شود که هم انسجام بین نیروهای جریان انقلابی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حاصل شود و هم احیاناً اختلافات و کشمکش‌ها به حداقل برسد و هم حمایت‌های لازم از همه جریان‌های خودی که می‌خواهند در استان به بالندگی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد. چتر حمایتی شورای وحدت بر روی همه گروه‌های خودی باز خواهد بود. و با یک مشی منطقی و انقلابی و وحدت رویه، تلاش خواهیم کرد که  استان کهگیلویه و بویراحمد با تعامل با همه نیروها و حتی سران اصلاح‌ات در مسیر ترقی و پیشرفت قرار بگیرد که حرکت آن هم با شتاب باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شجاعی
United States
شما که کل زور وقدرت ونیروهاتون داخل شورای شهر به 5 هزار نرسید بر چه اساسی دارید برای جمعیت 200 هزاری مرکز استان تصمیم میگیرید وادعای رئیس شورا میکنید
منصف
Romania
حاج آقا ! تو را بخدا دست بردار از این حرفها ! بابا مردم از گرسنگی دارن خودکشی میکنن..
فصولگرا
Romania
مردم دیگه آگاه شدند.. این دسته بندی ها دیگه کارکردی ندارن..خیالتون راحت شیخ!
دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اصیل و متعهد به آبادانی و توسعه ی کشور که استراتژی و دیدگاهشان مشخص و روشن است.

افراد خاص و بین الجناحینی مثل وکیلی ممکن است همراه و همسفره ی شما باشد.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
شیخ عزیز بزرگوا ما که نا امیدشدیم از این استاندار فکر کنم نمی داند که استاندار شده هنوز در خواب است
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار تاکی می خواهی مدیران دولت روحانی باشند آقای استاندار حدعقل معاونین خودت را عوض کن اگر می توانی چرا مدیران دولت روحانی هنوز هستند نه از آن روزی که شرق برق می کردی نه ازاین روزی که همه نا امید شدند
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
آغایون :::::::چرا اگه دودستگی بودن وقومیت داشتن وطایفه داشتن مضر. وبده :::::::؟؟؟؟؟؟ چرا شما اصول گراها واصلاح طلبها :::::به جان هم افتاده اید با جنگ قدرت ::::و همدیگر را عزل و نصب :::::وآنهمه اتهامات به هم می زنید ؟؟؟؟؟؟ وهر کدام دیگری را درحد کافر معرفی میکنند ؟؟؟؟؟ چرا رسانه ها را اجازه بحث نمی دهید ؟؟؟؟دراین بین این مردمند وحرمت خون شهداست که عوارض :::::تقابلاتتانه ::: ایران ثروتمند وهمه چی داره :::کمبودی وگرانی و بیماری وبیکاری را همین دوقشر برا منافع خود وتهی دستی مردم بوجود آورده اند :::: بخدا در تاریخ ثبت خواهد شد :::::که معاویه ها وعلی ها وحسین ها کیا بودند !!!!!!!
علی قلی
Iran, Islamic Republic of
شورایی که تصمیم گیر هستند اگه تونستن برادر خودشون رو قانع کنند بعد برن برا یه استان ومردم آگاهش تصمیمی بگیرن
برین دنبال کارتون
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1