کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واکنش به سخنان روشنفکر مطرح شد؛

اسفندیار طلایی: آقای روشنفکر لطفاً در مورد کارخانه قند اظهار نظر نکنید

27 آبان 1400 ساعت 18:25

آقای روشنفکر خاطر مبارک هست که در تیرماه سال ۱۳۹۷ اولین گردهمایی اقشار مختلف مطالبه گر در شهرستان بویراحمد جلوی دادگستری استان جهت پیگیری فساد کارخانه قند تجمع کردند و شما در آن مقطع در حال تبلیغ برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد و دنا فعالیت داشتید. از جنابعالی چند روز قبل از تجمع و گردهمایی دعوت کردیم سخنران این تجمع باشید ولی جواب مثبتی از شما نشنیدیم و دوباره یکی از کارکنان  خدوم دستگاه نظارتی استان با شما تماس گرفتند و فرمودند آقای دکتر روشنفکر شما برای کاندیداتوری مجلس در حال تلاش و رایزنی هستید و چنانچه در خصوص مفسده کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان و پیگیری این مسئله موضع انقلابی بگیرید آرای مأخذه شما دو برابر خواهد شد چون مردم استان و شهرستان نسبت به این کارخانه در تعصب خاصی دارند. ولی شما فرمودید به خاطر مسائل قومی و قبیله ای صلاح نمی‌دانم نسبت به موضوع کارخانه ورود کنم.


در خصوص اظهار نظر سید مهدی روشنفکر درباره کارخانه قند یاسوج، اسفندیار طلایی نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج و قائم مقام مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور با ارسال نوشته‌ای واکنش نشان داد. به گزارش کبنا متن این نوشته به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
رب انزلنی منزلا مبارکا و انت خیر المنزلین
 
جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر نماینده محترم شهرستان بویراحمد و دنا امیدوارم که حضور شما در این مسئولیت خطیر به عنوان خادم مردم صادقانه و بدون از هیچ گونه تعصبات قومی و قبیله ای و بدون از مساحمه کاری و مصلحت اندیشی در چارچوب منویات مقام عظمای ولایت روحیه فساد انگیزی را در خود تقویت و حمایت از نیروهای مومن انقلابی ولایی و فساد ستیز را سرلوحه خود قرار دهید. جناب آقای دکتر روشنفکر از این که مردم غیور بویراحمد و دنا به شما رای دادند به رای مردم احترام و به احترام مردم به عنوان یک معلم برای شما احترام قائل هستم. ولی جناب آقای دکتر روشنفکر در خصوص اظهار نظر شما در مورد کارخانه قند یاسوج در خبرگزاری فارس به شما نمره منفی می دهم. ای کاش از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۳۹۹ دغدغه کارخانه قند یاسوج را داشتید و در آن زمان مطالبه گران حق و حقیقت اقشار مختلف و تعدادی از افراد دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی و آن انسان وارسته و مردشجاع وتنها حتی دردادگستری استان حضرت حجت الاسلام مزارعی رئیس کل محترم دادگستری استان که با وجود فشارهای متعدد سیاسی کشوری و لشکری و تهدیدها در مرکز استان و کشور، این افراد انقلابی با جدیت تمام و با روحیه فساد ستیزی پیگیر مفسده کارخانه ‌قند و مدیران ارشد بانک تجارت کشور بودند شما مناسفانه سکوت را پیشه خود کردید. در آن برهه لیدرهای دولت‌های اصلاحات در استان و مرکز استان همراه و همگام با دولت لیبرالی حسن روحانی در رقم زدن مفاسد اقتصادی در کشور و استان نقش داشتند و حتی تعدادی از لیدرهای اصولگرایان در مقابل این همه ظلم و بی عدالتی و مفسده کارخانه قند، اخراج بدون ضابطه و بیکاری کارگران و دیگر صنایع استان مهر سکوت بر لبان خود زدند. بزرگوار خاطر مبارک هست که در تیرماه سال ۱۳۹۷ اولین گردهمایی اقشار مختلف مطالبه گر در شهرستان بویراحمد جلوی دادگستری استان جهت پیگیری فساد کارخانه قند تجمع کردند و شما در آن مقطع در حال تبلیغ برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد و دنا فعالیت داشتید. از جنابعالی چند روز قبل از تجمع و گردهمایی دعوت کردیم سخنران این تجمع باشید ولی جواب مثبتی از شما نشنیدیم و دوباره یکی از کارکنان  خدوم دستگاه نظارتی استان با شما تماس گرفتند و فرمودند آقای دکتر روشنفکر شما برای کاندیداتوری مجلس در حال تلاش و رایزنی هستید و چنانچه در خصوص مفسده کارخانه قند یاسوج نماد صنعت استان و پیگیری این مسئله موضع انقلابی بگیرید آرای مأخذه شما دو برابر خواهد شد چون مردم استان و شهرستان نسبت به این کارخانه در تعصب خاصی دارند. ولی شما فرمودید به خاطر مسائل قومی و قبیله ای صلاح نمی‌دانم نسبت به موضوع کارخانه ورود کنم.
آیا شما از تعصب مردم شهرستان بویراحمد و دنا از نماد صنعت استان بی‌اطلاع بودید؟ متاسفانه جنابعالی در خصوص مفاسد اقتصادی در استان و همچنین مفسده کارخانه قند یاسوج تا کنون هیچ‌گونه موضع صریح و انقلابی نگرفته‌اید و در آن دغدغه فکری مقامات حاکمیتی و دستگاه قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی و دلسوزان نظام و مطالبه گران حق و حقیقت بی توجهی کردید و مهرسکوت برلب زدید.
جناب آقای دکترروشنفکر شما نسبت به مفسده کارخانه قند و بیکاری ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و کساد شدن کار ده هزار نفر به صورت غیر مستقیم تاکنون هیچ گونه موضعی در چارچوب منویات مقام عظمای ولایت و سیاست ترسیم شده دستگاههای  قضایی ونظارتی در خصوص مفاسد اقتصادی نگرفته‌اید و بهتر است در خصوص کارخانه قند اظهارنظر ننمایید و خودتان را در این پیروزی شریک ننمایید. مدیران و مسئولین محترم کشوری و استانی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره به هوش باشید که یکی از اهداف عالیه اقتصادی  آن ستاد محترم موضوع مهم اشتغال زایی است. باید با فراست تیزبینی هوشیاری و ذکاوت در  راه اندازی کارخانه قند و جذب نیرو اقدام عقلی و منطقی بنماید و این کارخانه نباید جولانگاه جنگ سیاسی شود کارخانه جای کار است و تولید باید از ظرفیت تمام قد و اثرگذار حدود صد نفر کارگر موقت بومی و متخصص و متعهد که دارای سابقه ۳ الی ۱۷ سال می‌باشند در روند تعمیر و بازسازی کارخانه و اشتغال به کار آنها اقدام و همچنین از تجربیات و تخصص افراد بازنشسته کارخانه در روند بازسازی و تعمیرات کارخانه در مقطع زمانی که لازم میباشد از آنها استفاده بهینه گردد و قطعاً کارخانه با ظرفیت و پتانسیل ذاتی و موقعیت مکانی که دارد می توان با احداث صنایع جانبی زمینه اشتغال هزار نفر به صورت مستقیم و سی هزار نفر به صورت غی مستقیم را فراهم نمود.
جناب آقای دکتر روشنفکر صلاح و خیر شما در آن است که در تمامی امورات تقوای الهی را پیشه خود بنمایید و به وظیفه قانونی خود که قانون گذاری در مجلس است بپردازید و به دنبال رایزنی برای مدیران اجرایی و غیره نباشید و در کار دولت و قوه مجریه در انتخاب مدیران دخالت ننمایید تا خللی در روند مدیریت اجرایی استان به وجود نیاید و از جناب آقای استاندار هم انتظار دارم روند اجرایی کار و انتخاب مدیران کل در استان را با جدیت، شجاعت و با هدف اشتغال زایی و جذب سرمایه و حمایت از تولید و حذف سیستم بروکراسی اداری انجام دهند و رمز موفقیت شما در استان انتخاب مدیران توسط خود شما و با مشاوره دلسوزان انقلاب می‌باشد چون در هر صورت و به هر شکل ممکن و با توجه به مسئولیت خطیر شما به عنوان نماینده ارشد قوه اجرایی کشور در استان جوابگو شما هستید بنابراین کاری کنید خداپسندانه که مردم دعاگوی شما باشند و خاطره خوبی از شما در ذهن و افکار خود داشته باشند.
 
 با آرزوی توفیق الهی برای همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی ایران
 اسفندیار طلایی قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور


کد مطلب: 441401

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441401/اسفندیار-طلایی-آقای-روشنفکر-لطفا-مورد-کارخانه-قند-اظهار-نظر-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1