کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان؛

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

24 آبان 1400 ساعت 15:02

سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از 7 تا 10 آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد.


سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از 7 تا 10 آذر ماه 1400 برگزار خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (24 آبان ماه 1400) دبیرخانه سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد زمان دقیق برگزاری این رویداد را 7 تا 10 آذرماه 1400 اعلام کرد.
محمدعلی پیرسبزی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال اعلام زمان دقیق برگزاری این رویداد، عنوان کرد: تمرکز اصلی ستاد برگزاری جشنواره در شکل برگزاری جشنواره بصورت غیر متمرکز است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: اما متناسب با شرایط در صورت اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر استفاده از ظرفیت 30 درصدی تماشاخانه‌ها در زمان برگزاری جشنواره‌، هر گروه نمایشی در شهرستان محل سکونت خود میزبان مخاطبان نمایش های صحنه‌ای خواهند بود.
اسامی این تماشاخانه ها و شرایط اجرای متناسب با شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی دستورالعمل‌هایی از سوی دبیرخانه جشنواره به گروه‌های شرکت کننده و علاقه‌مندان متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 


کد مطلب: 441280

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441280/سی-سومین-جشنواره-تئاتر-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1