کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنانیوز گزارش می‌دهد

آغاز تغییرات در دانشگاه یاسوج / «بهادر کرمی» رئیس شد

16 آبان 1400 ساعت 14:07

پس از انتقادات زیادی که از دکتر عریان ریاست دانشگاه یاسوج شد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سرپرست «دانشگاه یاسوج» را منصوب کرد.


پس از انتقادات زیادی که از دکتر عریان ریاست دانشگاه یاسوج شد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، سرپرست «دانشگاه یاسوج» را منصوب کرد.
به گزارش کبنانیوز، گفته‌ها حاکی از آن است که بهادر کرمی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج که از گزینه‌های اصلی ریاست دانشگاه یاسوج بود، حکمش برای ریاست این دانشگاه از سوی زلفی وزیر علوم و تحقیقات صادر شده است.
بنا بر این گزارش، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر بهادر کرمی به عنوان سرپرست دانشگاه یاسوج منصوب شد.
گفتنی است که دکتر بهادر کرمی (زاده کهکیلویه و بویراحمد _ ۱۳۴۱) سرپرست دانشگاه یاسوج نیز دارای دکترای شیمی و عضو هیأت علمی و استاد تمام دانشگاه یاسوج است که پیش از این معاون آموزشی این دانشگاه بوده است.



 وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر احمد عریان رئیس سابق دانشگاه یاسوج در مدت تصدی این مسؤلیت قدردانی کرد.
 مراسم تودیع و معارفه با حضور وزیر علوم تحقیقات ساعاتی پیش برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه،  در حکم انتصابی دکتر زلفی‌گل آمده است؛
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
 آنچه مشخص بود؛ دکتر عریان که از مرکز به یاسوج تحمیل شد و دانشگاهیان رضایتی از این انتخاب نداشتند، و اکنون نیز «کرمی» از داخل استان کهگیلویه و بویراحمد و از طرق سیاسی به این دانشگاه تحمیل شده است. به نظر می‌آید «بهادر کرمی» بیش از آنکه نیروی دانشگاهی باشد نیروی سیاسی است، و گفته می‌شود «موحد» نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ریاست وی نقش زیادی داشته است.
بهادر کرمی استاد دانشگاه علوم پایه و رشته شیمی و دارای درجه استاد تمامی است. بیش از 90 مقاله آی‌اس‌آی و قریب به 200 مقاله سمیناری داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.
کرمی چقدر می تواند دانشگاه، هیئت علمی و دانشجویان را راضی نگه دارد و می تواند در دانشگاه توسعه ایجاد کند؟
شایان ذکر است که در دفتر وزیر علوم معارفه در حال انجام است و حکم معرفی وی صادر شده است.


کد مطلب: 440975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440975/آغاز-تغییرات-دانشگاه-یاسوج-بهادر-کرمی-رئیس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1