تاریخ انتشار
جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۴۰۶۵۷

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:

۰
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
کبنا ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام الهی نیا برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه لنده به مناسبت شهادت  شهید حسین فهمیده گفت:این نوجوان با سن و سال کم ،کشور، امام ، انقلاب و دشمن خود را شناخت و برای حفظ انقلاب و لبیک به ندای ولی زمان خود به شهادت رسید.
وی افزود:در طول هشت سال دفاع مقدس نوجوانان زیادی بودند که با ایثار و فداکاری‌ و اخلاص، خانه و کاشانه خود را رها کردند و در شرایط سخت در مقابل دشمن ایستادند و و دنیا را مات و مبهوت کردند.
حجت الاسلام الهی نیا در ادامه به هفته بسیج دانش آموزی اشاره و گفت:آشنایی با تفکر بسیجی سرمایه ارزشمندی است و تفکر بسیجی یعنی تفکر پاکی و انقلابی و اهل بیتی.
خطیب جمعه لنده گفت:دشمن در جنگ نتوانست پیروز شود اما با تهاجم فرهنگی وارد شده و می طلبد دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش،بسیج دانش آموزی برای خنثی کردن این تبلیغات دغدغه داشته باشند.
الهی نیا  تصریح کرد:شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  در سراسر کشور برای جوانان برنامه دارد و در شهرستان ما هم چهره های عزیز و دوست داشتنی می بینیم که در قالب هیئت بیت الزهرا س جمع می شوند و با قرآن و اهل بیت انس می گیرند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده به روز پدافند غیرعامل اشاره و گفت:اقدامات غیر مسلحانه که منجر به بازدارندگی می شود  پدافند غیر عامل گفته می شود و ما باید در همه زمینه ها پیشگیری کنیم و در قضیه بنزین از وزارت نفت و صبر و حوصله مردم تقدیر و تشکر کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در مورد ۱۳آبان گفت:این مناسبت به ما آموخت که می توان سلطه گران را به زباله دان تاریخ سپرد و دیوار ستم شکستنی است.
توقعات مردم از دولت انقلابی در عرصه مدیریتی
امام‌جمعه موقت لنده در مورد توقعات مردم از دولت انقلابی گفت:به کارگیری نیروهای جوان متعهد و مخلص در عرصه های مدیریتی و مقابله با رانت و نظارت بر بازار افسارگسیخته از انتظارات مردم است.
الهی نیا خاطر نشان کرد:بحث کرونا جدی است و واکسن را جدی بگیرید  که ماموریت آن پیش گیری است .
انتقاد خطیب جمعه لنده از تاخیر در انتخاب شهردار
حجت الاسلام الهی با انتقاد از تاخیر در انتخاب شهردار گفت:این مساله باعث گله مندی مردم شده و از شورای شهر خواست یک فرد انقلابی جهادی و متعهد انتخاب و به شهر سر و سامانی بدهند.
خطیب نماز جمعه لنده با اشاره به جاده های روستایی گفت:جاده تراب لنده  و پل آن که قرار  بود ۱۸ماهه تکمیل شود اما از ۶سال هم گذشته و هنوز تکمیل نیست.
الهی نیا به مشکلات راههای روستایی کتج ،چلی، لارب و برمل اشاره و گفت:متاسفانه فقط بخشی از کارها انجام شده و نگرانی‌های زیادی برای مردم این مناطق به وجود آورده است.
امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: ضرورت دارد خانواده ها  نسبت به ورود فرزندانشان به فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند و دراین زمینه اقدامات پیشگیرانه ای داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1