کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری شهرستان کهگیلویه و دادستان‌های شهر دهدشت مطرح شد

فرماندار کهگیلویه: معارضان توسعه‌ستیز و پیمانکاران گروگان گیر مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد

6 آبان 1400 ساعت 20:34

آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری شهرستان کهگیلویه و دادستان‌های شهر دهدشت با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه برگزار شد.


آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری شهرستان کهگیلویه و دادستان‌های شهر دهدشت با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر روز (پنجشنبه 6 آبان ماه 1400) آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری شهرستان کهگیلویه و دادستان‌های شهر دهدشت با حضور نایب رئیس کمیسیون قضایی در مجلس، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد، امام جمعه دهدشت، فرماندار کهگیلویه، شورای اداری و تأمین در دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در این آیین اظهار کرد: حوزه قضایی محور توسعه است، امروز دستگاه قضای استان نیروهایی پرورش داده که در سطح کلان  و استان مدیریت می‌کنند.
دارا کریمی نژاد عنوان کرد: دستگاه قضایی در تمامی بحران‌ها از آتش سوزی‌ها و بحران کم آبی گرفته تا کرونا، نوسانات برق و...مدیریت و امنیت را ایجاد می‌کنند.
این جامعه شناس گفت: از مسوولان قضایی می‌خواهیم که منفذهای فساد را بررسی و ورود جدی داشته باشند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به معارضان توسعه ستیز افزود: می‌طلبد در  مواردی که مربوط به توسعه استان است بیشتر عمل شود، بارها گره گشایی کردید ولی سرعت عمل می‌خواهد.
وی همچنین معارضین دولتی و پاس دادن مردم بین ادارات را هم از دیگر موانع توسعه استان دانست و از دستگاه‌های قضایی خواستار پیگیری شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه به برخی پیمانکاران که مردم، مدیران شهرستان و مدیران کل را به گروگان گرفتند اشاره کرد و خواستار برخورد جدی دستگاه قضا با این معضل شد.
کریمی نژاد همچنین افزود: متاسفانه برخی مواقع هم دست مدیران دولتی و پیمانکار در یک کاسه است که می‌طلبد دستگاه قضا ریشه‌های فساد را بخشکانند.
وی به توانمندی‌های دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بیان کرد: کمترین نزاع را در دوره شما داشتیم و جز استان‌هایی بودیم که  در بحث امنیت در  صدر بودیم که نتیجه عملکرد مثبت و پای کار بودن دستگاه قضایی بود.
این مسول از زحمات رییس دادگستری و دادستان سابق کهگیلویه قدردانی کرد و به مسوولان جدید خوش آمد گفت.
فرماندار کهگیلویه در پایان هم از حضور موحد در منطقه و بازدید روستا به روستا برای جمع بندی مشکلات مردم قدردانی کرد و خدا قوت گفت.


کد مطلب: 440626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440626/فرماندار-کهگیلویه-معارضان-توسعه-ستیز-پیمانکاران-گروگان-گیر-مانع-توسعه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1