تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۴۰۶۱۷
آخرین وضعیت هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران

تداوم هوای ابری و احتمال باران در کهگیلویه و بویراحمد / ورود سامانه بارشی به ایران

۱
تداوم هوای ابری و احتمال باران در کهگیلویه و بویراحمد / ورود سامانه بارشی به ایران
کبنا ؛آخرین وضعیت هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عبور امواج ناپایدار از جو استان را پیش بینی می کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنجشنبه (6 آبان ماه 1400) بنا بر این گزارش، طی 72 ساعت آینده جو غالب افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
همچنین با عبور امواج ضعیف ناپایدار از جو استان، علاوه بر ابرناکی از بعدازظهر روز جمعه تا روز شنبه در پاره ای نقاط بویژه مناطق مرتفع، در برحی ساعات بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی روز گذشته در سواحل دریای خزر،‌ خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.
در برخی مناطق هرمزگان،‌ جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. عصر امروز در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان،‌ آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی،‌ همچنین ارتفاعات البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی،‌ وزش باد و بارش پراکنده روی می‌دهد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.



شنبه با تداوم فعالیت سامانه در غرب مازندران، گیلان و اردبیل رگبار باران روی می‌دهد. در مناطق سردسیر و مرتفع شمال و ارتفاعات البرز بارش برف و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار، وزش باد شدید و رعدوبرق انتظار می‌رود. شدت بارش‌ها برای شمال کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان، شمال قزوین و اردبیل است.
روزهای یکشنبه و دوشنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران و سواحل دریای خزر بارش‌ها ادامه خواهد داشت. روز دوشنبه هفته آینده غرب کشور و استان‌های کردستان، همدان و قزوین بارش و وزش باد پیش‌بینی شده است.
روزهای جمعه و شنبه آینده شمال خلیج فارس و شنبه غرب دریای خزر مواج خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1