تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۴۴۰۴۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

آقای وزیر و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به داد ورزش برسید

۱۸
۲
آقای وزیر و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به داد ورزش برسید
کبنا ؛کشتی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر آرام بود و قهرمانان زیادی با حمایت مجموعه اداره کل ورزش و جوانان در میادین ملی و بین المللی درخشیدند. سید محمد تقی علوی مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عملکردش توانست رضایت ورزشکاران، مسئولان استانی و کشوری را به دست بیاورد، تا جایی که جایگاه مدیریتی او در یک استان بزرگتر ارتقاء یافت. اما این روزها خبرهای ناگواری را می‌شنویم که بیم آن داریم دو باره دامن این اداره کل به حاشیه و جنجال‌های سال‌های دور آلوده شود و مسیر قهرمان پروری و درخشش جوانان در میادین کشوری و بین المللی متوقف شود.
به گزارش کبنا، بهروز جهانبخش که چند صباحی است سکان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته، حقوق می‌داند و این موضوع را بداند که در دولت مردمی و فسادستیز مدیریت می‌کند و باید از حواشی و خدای نکرده قومیت گرایی پرهیز کند.
در مطلبی که جمعی از ورزشکاران برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده‌اند، دست روی برخی از اختلافات و کارهای خارج از قانون گذاشته‌اند که این روزها در اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه‌های زیر نظر آن در حال شکل گیری است. جایگزین کردن طایفه‌گرایی و قوم‌گرایی به جای شایسته‌سالاری معضلات زیادی را در پی خواهد داشت. انتظار می‌رود، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این مسائل را مدنظر قرار دهد و اجازه ندهد که اداره کل ورزش و جوانان به حاشیه برود.
 جمعی از ورزشکاران در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و وزیر ورزش و جوانان نوشته‌اند که به داد ورزش کهگیلویه و بویراحمد برسید. آن‌ها تاکید کرده‌اند که ورود سیاسیون بلای جان ورزش این استان خواهند شد.
به گزارش کبنا، در این مطلب آمده است که؛ شاید بیانش سخت و طاقت فرسا باشد، ولی باید گفت و پذیرفت که ورزش کهگیلویه و بویراحمد بعد از رفتن جناب علوی مدیرکل ورزشی، توسط برخی افرادی غیر ورزشی و غیر تخصصی اداره و در حال کم رمقی است.
سخن ما و جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به جناب استاندار انقلابی و وزیر محترم ورزش کشور است که تازه بر مسند استان و کشور تکیه زده و شعار آنان استفاده از جوانان و افراد با دانش و در یک جمله تخصص و تعهد است.
حدود سه ماه است که از رفتن سید محمد تفی علوی مدیرکل ورزشی، ورزش کهگیلویه وبویراحمد می‌گذرد. ولی بعد از رفتن او و سپردن تصدی این سمت به بهروز جهانبخش، مسئول امور حقوقی ورزش و جوانان استان، قطار و ریل ورزش استان در مسیر سیاست گذاری غلط و توسط افرادی غیر مسئول و غیر تخصصی اداره می‌شود.
حقیقت مطلب این است که برای تصدی پست‌های روسای هیئت‌های استانی باید تخصص، شایستگی وکارآمدی، حرف اول و آخر را بزند، ولی متاسفانه در این مدت کم که سکان اداره به افراد جدید افتاده، شاهد هستیم که افرادی غیر ورزشی و غیر تخصصی برای تصدی برخی هیئت‌ها از جمله هیئت والیبال معرفی شده که به قول ورزشی‌ها شناختی از ورزش مربوطه نداشته و هیچ سابقه و تخصصی در رشته ذکر شده ندارند.
کجای ورزش کشورسراغ دارید که افرادی برای تصدی یک رشته معرفی می‌شوند هیچ اطلاعات و تخصصی فنی از این رشته نداشته باشند. آنچه مسلم است هدف فقط تخریب ورزش و ورزشکاران و پیشکسوتان و رسیدن به اهداف شخصی خود است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خدای نکرده نباید با حمایت طایفه‌ای و غیر تخصصی و غیر مسئولانه از افرادی در هیات والیبال که ظاهراً از نزدیکان و هم طایفه‌ای برخی از صاحبان قدرت هستند و به قولاً حمایت برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را دارند، ورزش استان را سیاسی و به بیراه برود.
 خاطرنشان می‌سازد که ورزش والیبال کهگیلویه وبویراحمد در کشور دارای پیشینه دیرینه‌ای است و در دهه گذشته با حضور ورزشکاران و ملی پوشانی بنام در لیگ دسته یکم کشور درخشش داشته‌اند ... ولی یکباره این رشته پرطرفدار و مردمی و سرشار از استعدادهای ناب که می‌توانست در سطح یک کشور و لیگ برتر حضور داشته باشد سقوط کرد و به دست کسانی سپرده شد که هیچ تخصصی نداشته و ندارند..
اکنون که مجمع انتخابات هیات والیبال استان با حضور شش کاندیدا در حال برگزاری است متاسفانه روز سه شنبه 20 مهرماه 1400 شاهد بودیم سرپرست موقت این هیئت که خود یکی از کاندیداهای تصدی این هیئت است با فشار سیاسی و حمایت‌های سرپرست اداره کل، دبیر هیات والیبال استان جناب انصاری که فردی متدین، متخصص در امر ورزش و مدت هشت سال در کنار این هیات صادقانه کار و تلاش کرده را بعد از الفاظ نادرست عزل نموده و برای رسیدن به اهداف خود و نیل به منافع شخصی و قبیله‌ای بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات جاری مربوط به عزل و نصب اعضای هیات، اقدام به عزل جناب انصاری دبیر هیات استان کرد که این موضوع تخلف آشکار و در تضاد با قوانین و مقررات اجرایی مجامع موجود استانی است..
 این اقدام غیر منتظره و ناآگاهانه غیرقانونی توسط سرپرست موقت هیات والیبال بدون هماهنگی با حراست اداره کل بدون تشریفات برگزاری مجامع انتخابی هیئت‌ها و بدون هماهنگی با اداره کل صورت گرفته و تخلف دیگر ایشان انتصاب و جایگزینی فردی از دوستان خود بعنوان دبیر هیات می‌باشد.
 سؤال اینجاست؟ ورود افراد سیاسی در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد که فاقد مدارک‌های مرتبط با رشته‌های ورزشی بوده و هستند چقدر در نزول و سقوط یا ارتقای هیات ها تأثیر گذار است؟
جناب سجادی وزیر محترم و دلسوز ورزش، یکی از نواقص ثبت نام کاندیداهای تصدی هیئت‌ها در فدراسیون‌ها و هیئت‌های استانی، نادیده گرفتن تخصص افراد در ورود به عرصه ورزش کشور است و قاعده بر این است، فردی که برای تصدی فدراسیون‌ها و هیئت‌های استانی وارد و قصد ثبت نام دارد حداقل باید در سطوح ملی، کشوری دارای مدارک مربیگری و داوری و ... باشد که نادیده گرفتن این مهم باعث ورود افراد سیاسی به جامعه ورزش کشور خصوصاً استان‌ها شده است.
جامعه ورزش والیبال کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز گلایه و شکایت از روند اجرای برگزاری انتخابات این هیات، اعلام می‌دارد با توجه به حضور افراد تحصیل کرده و دارای تخصص در این رشته و وجود کاندیداهای واجد شرایط، به هیچ عنوان اجازه ورود و انتخاب افراد فاقد تخصص و مدیریت را نداده و از مسئولین محترم استانی، مراجع ذیربط و ذی صلاح خواهان خواهان اجرای قوانین و مقررات در برگزاری مطلوب وقانون مند مجامع انتخابات خصوصاً رشته والیبال هستیم. والسلام
جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان و ورزشکاران هیات والیبال استان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای کمایی چرا بدون مستند حرف مینویسی من اطلاع دارم اقای خسرواتی ۷سال رئیس هیات عشایری وروستایی دنا بودند این تجربه نیست اقای جهانبخش خودش خاک خورده ورزش است از زمان سکاتداری ایشان عدالت در بین هیاتهای ورزشی در پرداختها رعایت میشود جلو بی عدالتی را گرفته جلو بخور بخور ها را گرفته وارامش خوبی بین ورزشکاران وکارمندان اداره حاکم شده ما لرها غریبه پرست هستیم باید دیگران بر ما حکومت کنند خواهشا رسالت خودتان را حفظ کنید الکی با ابرو کسی بازی نکنید در قیامت باید پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم خواهشمندیم به داد ورزش برسید
Iran, Islamic Republic of
بازگشت علوی بازگشت قهرمانی و ارامش در ورزش هست
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
/فقط قوم گرایی و اخلاق تند و انرژی منفی
بهرتاش
Iran, Islamic Republic of
نصرت زاده معاون اداره همه کاره ورزش
مدیر کل هیچ کار
Iran, Islamic Republic of
التماس میکنیم به استاندار محترم که شخصی به توانمندی علوی بیارید تا ورزش به جایگاه خودش برسد
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانبخش ادم خوبیه ولی واقعا در حد مدیر کلی نیست
مدیر کل باید همه جا نفوذ داشته باشه که قلب مردم هم باشه
Iran, Islamic Republic of
کی میگه ایشان سابقه ندارد ایشون بلبل جریان وحدت می باشد ایشان در مکانهای ورزشی خود را بلبل میخواند خدا بداد ورزش برسه بنظرتون . .....تو ورزش چکار میکنه خدا داند
Iran, Islamic Republic of
مگه معاون پشتیبانی تخصص داره اصلا رزومه کاری ایشون رو میدونید
Iran, Islamic Republic of
تمام خرابی ورزش استان و بویراحمد زیر سر دو نفره که همه هم میدونن انشاءالله در این دولت انقلابی کنار گذاشته خواهند شد تا جوانان این شهر و این استان نفسی بکشند لطفا ورزش شهرستان بويراحمد را سر بزنید تا بفهمید دارند چکارش میکنند
Iran, Islamic Republic of
یعنی مسئولی در شهر ما نیست جلوی اداره ورزش شهرستان بويراحمد را بگیره خدا جای حق نشسته منتظر اجرای عدالت هستیم
Iran, Islamic Republic of
ورزش در شهر یاسوج متاسفانه به سمت و سوق سیاست و باند بازی رفته اکثر باشگاهداران از عملکرد اداره ورزش شهرستان بويراحمد ناراحت هستن
لطفا مسئولین زیربط ورود کنند
Iran, Islamic Republic of
لطفا بفکر اداره کل باشین باجنقها جو بدی در اداره کل ورزش براه انداختن
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها متاسفانه......دست آموز افراد سیاسی در ورزش شدند شاید تعدادشون به سه نفر هم نرسه اما همین افراد گندی به ورزش استان زدند که تا سالها بوی تعفنش نگذاره جوانان‌ و ورزشکاران نفسی بکشند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
آقای علوی با سیاست بازی و پشتوانه ای که در زمان سلطانی فر داشت هر طور که دلش خواست ورزش و جوانان استان را به حاشیه برد و ورزشکاران استان را گوشه نشین کرد وجود علوی در این چند ساله فقط به قهقرا بردن ورزش استان بود و بس......
Iran, Islamic Republic of
خدا نیامرزت که کامنت ها را نمیذاری سایت رو منحل کن تو که عرضه یه کامنت تایید کردن رو نداری
ایمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
کبنا خودت از وینگران ورزش استانی گذشته دور خیلی ورزش پدیایی داشتیم حدود 18 تیم لیگ برتری وذسته یک واز بخترین استانها بودیم .یکم کارشناساته تر وبدون سمت وسو صحبت کنید وقلم وقدم بزنید این قلم خیلی مقدس است اگر خواهان حقایق باشی از کارشناسان قدیمی سوال کن همیشه جبهه خودت رو داشتی بهروز جهانبخش بهتر از خیلی بهتر از مدیران گذشته است
ایمان
Iran, Islamic Republic of
چرا چرت مینویسی
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1