کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

کهگیلویه و بویراحمد دو باره قرمز شد / استاندار: هر گونه تجمع ممنوع است / روند واکسیناسیون عمومی کرونا رضایت‌بخش نیست

1 آبان 1400 ساعت 13:46

نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (شنبه 1 آبان ماه 1400) در این نشست که در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) و پیامبر اسلام (ص) را تبریک گفت و از تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در مقابله با کرونا قدردانی کرد و اظهار داشت: از همه مردم که در ایام بیماری بنده ابراز لطف کرده‌اند، تشکر می‌کنم، از دیروز تست کرونای بنده منفی اعلام شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های کهگیلویه و چرام قرمز شده است، افزود: شهرستان گچساران حالت شکننده‌ای دارد و در مرز قرمز شدن قرار گرفته و استان کهگیلویه و بویراحدم در حال وارد شدن به پیک ششم کرونا است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسئولان در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام سریعاً تمهیدات لازم را لحاظ کنند و مردم همچنین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
احمدزاده با بیان اینکه هر گونه تجمع در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است، گفت: از رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکز استان و سایر دادستان‌های در این خصوص تدابیر لازم را بیندیشند. شهرستان‌های پر جمعیت شرایط بدتری دارند که امیدوارم همه پای کار بیایند.
وی روند واکسیناسیون را کند دانست و گفت: روند واکسینانسیون رضایت بخش نیست و از همه دلسوزان مردم می‌خواهم که مردم را ترغیب و تشویق کنند به تزریق واکسن کرونا.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: برخی از کادر درمانی بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد واکسن نزده‌اند که این خیلی حرف خوبی نیست و باید آنها با تزریق واکسن اهمیت آن را برای مردم تشریح کنند.
وی گفت: واکسن کارمندان دولت باید آغاز شود و هر کارمندی که واکسن نمی‌زنند را نباید به محیط اداره راه داد.
احمدزاده گفت: مردم هستند که می‌توانند با مشارکت خودشان جلوی شیوع هر چه بیشتر بیماری کرونا را بگیرند تا خدای نکرده شاهد وضعیت بحرانی نشویم.
 
 


کد مطلب: 440459

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440459/کهگیلویه-بویراحمد-دو-باره-قرمز-استاندار-گونه-تجمع-ممنوع-روند-واکسیناسیون-عمومی-کرونا-رضایت-بخش-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1