کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش بنیاد شهید کشور به خبر خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد؛

اعزام نماینده ویژه رئیس بنیاد شهید کشور به یاسوج بعد از خودسوزی فرزند شهید

27 مهر 1400 ساعت 16:06

 معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به کهگیلویه و بویراحمد اعزام کرد.


امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به کهگیلویه و بویراحمد اعزام کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 27 مهر ماه 1400) فرزند شهیدی جلوی اداره‌کل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرد. گفته می‌شود که او درخواست اشتغال داشته و خواهان بکارگیری در یکی از ادارات استان بود که بارها برای این موضوع درخواست داده بود. یکی از مسئولان بنیاد شهید می‌گفت بر اساس قانون ادارات دولتی با سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران را در جذب نیروها لحاظ کنند که ادارات این موضوع را در نظر نمی‌گیرند و از 17 دستگاه دولتی در این رابطه شکایت شده است.

بیشتر بخوانید:

خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

 سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح خبر خودسوزی یک نفر در جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این حادثه، اظهار داشت: یک نفر ایثارگر صبح امروز سه شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می‌کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.
 وی اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.
 موسوی تصریح کرد: نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند.
پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده و هم اکنون بستری است.
 


کد مطلب: 440305

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440305/اعزام-نماینده-ویژه-رئیس-بنیاد-شهید-کشور-یاسوج-بعد-خودسوزی-فرزند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1