کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

اهمال کاری مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد / کاکاوند کجاست؟

23 مهر 1400 ساعت 17:22

همه ما می دانیم سیاسی کاری و جناح بازی در هر شرایطی به ضرر مردم است، در همین برهه کنونی برخی افراد با به بکار بردن الفاظ انقلابی و انقلابی گری و امثالهم، بدون هیچ تخصصی خود را به دولت قالب کرده اند. در دولت قبل نیز چنین رویه هایی بوده است که به دستگاه های اجرایی و دولت آسیب زده اند.


همه ما می دانیم سیاسی کاری و جناح بازی در هر شرایطی به ضرر مردم است، در همین برهه کنونی برخی افراد با به بکار بردن الفاظ انقلابی و انقلابی گری و امثالهم، بدون هیچ تخصصی خود را به دولت قالب کرده‌اند. در دولت قبل نیز چنین رویه‌هایی بوده است که به دستگاه‌های اجرایی و دولت آسیب زده‌اند.
به گزارش کبنانیوز، مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد دو وضعیت پیدا کرده‌اند، یا سعی دارند با استفاده از رسانه‌ها عملکرد خود را به رخ بکشند، یا اینکه بعضی از آن‌ها کاملاً بی انگیزه‌اند و هیچ کاری نمی‌کنند، یک وضعیت سوم هم شامل مدیرانی است که کمافی السابق کار خود را انجام می‌دهند و تغییر دولت برایشان جایگاه اهمیت نیست.
در همین دولت فعلی در کهگیلویه و بویراحمد عده‌ای از افراد هم هستند که پیش از این از آنها نام برده شده و در ماه‌های پایانی دولت با اصرار و با فشار به بدنه دولت اضافه شده‌اند، و در همین برهه فعلی نیز برخی افراد بی تخصص به بدنه دولت در حال اضافه شدن هستند. آیا واقعاً این افراد عملکرد و تخصص لازم را دارند و افراد شایسته‌ای هستند؟ آیا صرف اینکه مدیری اظهار به انقلابی بودن کند، برای این دولت قابل قبول است؟ صرف حضور در مراسمات مذهبی برای دولت فعلی قابل پذیرش است؟
برخی از مدیران بی انگیزه از جمله مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد است که حدود یک ماه است که در جلسات اداری، تودیع و معارفه استانداران و حتی در سفر رئیس جمهور حضور پیدا نکرد، و در جلسه شورای اداری در حضور رئیس جمهور، معاون او برای جلسه حاضر شده که اجازه حضور به وی داده نشد.
گفته‌ها حاکی است که رضا کاکاوند مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 3 مهرماه تاکنون، و پس از انتشار لیست اسامی مدیران پیشنهادی توسط رسانه‌ها، در اداره تحت امر خود حضور نیافته است! اداره هواشناسی با توجه به محوریت کشاورزی و آب در استان یکی از ادارات مهم است، که مدتی است بدون مدیر اداره می‌شود.
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت تحول و پیشرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد و جبران عقب ماندگی‌ها بر تلاش مضاعف تاکید کرد، همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها تأکید کرد که قصد جایگزین کردن مدیران فعال و تلاشگر را ندارد، متأسفانه  مدیران سیاسی کار بدون توجه به حق و حقوق مردم که ولی نعمت هستند، با اهمال کاری، به وظایف خود و منافع دولت و مردم پشت پا می‌زنند.


کد مطلب: 440184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440184/اهمال-کاری-مدیرکل-هواشناسی-کهگیلویه-بویراحمد-کاکاوند-کجاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1